Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrejčí, Milada
dc.contributor.authorAuterská, Regina
dc.date.accessioned2021-12-07T12:53:40Z
dc.date.available2021-12-07T12:53:40Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27853
dc.description.abstractPředkládaná práce se v teoretické části zaměřuje především na reklamu jako takovou v souvislosti se zdravým životním stylem, historii reklamy v České republice, její právní regulaci a její působení na člověka. V praktické části je dotazníkovým šetřením zjišťováno, zda ženy televizní reklamy sledují, jak na ně působí, jaké reklamy si nejčastěji zapamatují a zda se nechají reklamou ovlivnit. Důležitá otázka je také, zda si myslí, že reklamy podporují zdravý životní styl. Výsledky dotazníkového šetření potvrdily, že většina žen reklamu nesleduje a nemá pocit ovlivnění reklamou. Nejčastěji vybavované reklamy nevedly k motivaci dodržovat zdravý životní styl, s čímž koresponduje i většinový názor dotázaných žen, které tvrdí, že televizní reklamy nepodporují zdravý životní styl.cze
dc.format41 s., 5 s. příloh.
dc.format41 s., 5 s. příloh.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectreklamacze
dc.subjectzdravý životní stylcze
dc.subjectovlivnitcze
dc.subjectregulacecze
dc.subjectvnímánícze
dc.subjectvýrobekcze
dc.subjectpostojcze
dc.subjectTV commercialeng
dc.subjecthealthy lifestyleeng
dc.subjectinfluenceeng
dc.subjectregulationeng
dc.subjectperceptioneng
dc.subjectproducteng
dc.subjectattitudeeng
dc.titleProblematika a vlivy televizní reklamy na zdravý životní styl žencze
dc.title.alternativeProblems and effects of TV commercials at women's life styleeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag15858
dc.description.abstract-translatedTheoretical part of this work is focused on the TV commercials in the context of healthy life style, history of the TV commercials in Czech republic, commercial’s regulation according to the law and its effects on the viewers. The author of this work finds out by questionnaire survey if women watch the TV commercials, how do commercials effect them, what kind of commercial do women remember most often and if women let the commercials to influence them. The important question also is if recent TV commercials support the healthy lifestyle. The results of the questionnaire survey confirmed most women do not watch the TV commercials and they do not let the commercials to influence them. Those commercials which were remembered by most women didn’t lead to healthy lifestyle’s motivation. Most women also think TV commercials do not support healhy lifestyle at all.eng
dc.date.accepted2010-05-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineVýchova ke zdravícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam