Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrejčí, Milada
dc.contributor.authorBrůžková, Simona
dc.date.accessioned2021-12-07T12:53:44Z
dc.date.available2021-12-07T12:53:44Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27857
dc.description.abstractTato práce se zabývala zlepšením koncentrace a sebepojetí u pubescentů pomocí 5-týdenního intervenčního psychotréninkového programu.cze
dc.format101 s., 8 s. obr. příloh
dc.format101 s., 8 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPsychotréninkcze
dc.subjectjógacze
dc.subjectpubescencecze
dc.subjectkoncentracecze
dc.subjectsebepojetícze
dc.subjectPsychotrainingeng
dc.subjectYogaeng
dc.subjectPubescenceeng
dc.subjectconcentrationeng
dc.subjectself-concepteng
dc.titleEdukační model psychotréninkové praxe na bázi integrální jógy u pubescentůcze
dc.title.alternativeEducation Model of Psychotraining in Practice on the Basis of Integraleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag15868
dc.description.abstract-translatedThis thesis was occupy about improvement of concentration and self-concept of the pubescent children, which was evoked by the five-week Interventional Psychotraining Program.eng
dc.date.accepted2010-05-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineVýchova ke zdravícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam