Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorCvach, Radek
dc.contributor.authorFišerová, Jana
dc.date.accessioned2021-12-07T12:54:23Z
dc.date.available2021-12-07T12:54:23Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-04-06
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/27896
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá klíčovými kompetencemi u dětí předškolního věku. Zaměřuji se na kompetenci k učení a její rozvíjení v prostředí mateřské školy (dále jen MŠ). V teoretické části práce vysvětluji pojem kompetence, poukazuji na souvislost klíčových kompetencí s Lisabonským procesem, vymezuji kompetence v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání (dále jen RVP PV) a v kurikulu MŠ podporující zdraví. Zabývám se metodami, které vedou k rozvíjení klíčové kompetence k učení. Praktická část této práce je založena na realizaci vytvořeného experimentálnímu programu, který rozvíjí klíčovou kompetenci k učení. Tento program může dále sloužit jako obohacení vzdělávací nabídky předškolních pedagogů při rozvoji kompetence k učení.cze
dc.format87
dc.format87
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectučenícze
dc.subjectklíčové kompetencecze
dc.subjectrozvoj kompetence k učenícze
dc.subjectpoznávací procesycze
dc.subjectprožitkové učenícze
dc.subjectkooperativní učenícze
dc.subjectlearningeng
dc.subjectkey competenceeng
dc.subjectdeveloping skills for learningeng
dc.subjectcognitive processeseng
dc.subjectexperiential learningeng
dc.subjectcooperative learningeng
dc.titleRozvoj klíčových kompetencí v programu MŠ podporující zdraví v kontextu kurikulární reformy předškolního vzdělávánícze
dc.title.alternativeDevelopment of key competence in the program "Health supporting Kindergarten" in the context of collective reform of pre-school educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag9473
dc.description.abstract-translatedBachelor work is dealing with key competences by preschool aged children. I am focusing on competence to learning and its building-up in kindergarten environment. In the theoretic part of my work I am explaining concept of competence, I am adverting to connection between key competences and Lisbon process, I am limiting competences in General educational program for preschool education and in the supporting health curriculum of kindergarten. I am dealing with methods, which are leading to develop key competence to learning. The practical part of my work is based on realization of made experimental program, which is developing key competence to learning. This program can serve as enrichment of education offer of preschool educators by development of competence to learning.eng
dc.date.accepted2010-04-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam