dc.contributor.advisor | Cvach, Radek | |
dc.contributor.author | Krausová, Alena | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T13:30:18Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T13:30:18Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-07-11 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28216 | |
dc.description.abstract | Moje bakalářská práce se zabývá klíčovými kompetencemi u dětí, které dochází do mateřské školy. Soustřeďuji se především na kompetenci k učení a její rozvíjení pomocí hudebně pohybových činností. V teoretické části bakalářské práce se věnuji pojmu
a charakteristice klíčových kompetencí, Rámcovému vzdělávacímu programu pro předškolní vzdělávání a také vývojem hudebně pohybových činností u dětí. Také se v této části zmiňuji o hudební paměti nebo o hudebně tvůrčích schopnostech. Praktická část mé bakalářské práce se opírá o mnou vytvořený program, který jsem následně realizovala v mateřské škole. Uvedený program rozvíjí pomocí hudebně pohybových činností klíčovou kompetenci k učení. | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Hudebně pohybové činnosti | cze |
dc.subject | klíčové kompetence | cze |
dc.subject | kompetence k učení | cze |
dc.subject | Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. | cze |
dc.subject | Music and movement activities | eng |
dc.subject | core competencies | eng |
dc.subject | learning competencies | eng |
dc.subject | curriculum framework for preschool education. | eng |
dc.title | Význam hudebně pohybových činností při rozvíjení klíčových kompetencí dětí v mateřské škole | cze |
dc.title.alternative | The meaning of musical-motoric activities during the development of key competence of children in kindergarten | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 15455 | |
dc.description.abstract-translated | My thesis deals with the key skills of children attend the nursery school. I focus primarily on responsibility for their learning and development through music and movement activities. In the theoretical part of the thesis is devoted to the concept and characteristics of key competencies Framework curriculum for pre-school education and the development of musical movement activities for children. Also in this section I mention the music memory or musical and creative abilities. The practical part of my thesis is based on a program I created, I then realized that in kindergarten. The program develops musical movement activities with key responsibility for learning. | eng |
dc.date.accepted | 2011-08-29 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |