dc.contributor.advisor | Jandová, Renata | |
dc.contributor.author | Karpíšková, Jana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T13:30:19Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T13:30:19Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2010-12-13 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28220 | |
dc.description.abstract | Školní zralost
V teoretické části své bakalářské práce jsem se zabývala problematikou předškolního období dítěte, vymezením pojmu školní zralost a příčinami a důsledky školní nezralosti.
V praktické části jsem s využitím diagnostických testů, rozhovorů, pozorování a projektivní metodou zpracovala kazuistiku vybraných předškoláků. Cílem bylo posoudit některé aspekty jejich školní zralosti. | cze |
dc.format | 54 s. | |
dc.format | 54 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.title | Školní zralost | cze |
dc.title.alternative | School readiness | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 15511 | |
dc.description.abstract-translated | School readiness
In the theoretical part of my bachelor thesis I dealt with problematic of preschool age of child, with delimitation of the term school readiness and reasons and consequences of school unreadiness.
In the practical part, using diagnostic tests, interviews, observations and projective techniques, casuistry of selected preschool children was created with the aim to assess some aspects of their school readiness. | eng |
dc.date.accepted | 2011-01-31 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |