dc.contributor.advisor | Válková, Milena | |
dc.contributor.author | Zadáková, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T13:31:24Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T13:31:24Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-03-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28348 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá vlivy loutkového divadla na osobnostní rozvoj předškolního dítěte.
Cílem práce je zjistit jaké loutky předškolní děti upřednostňují a co jejich výběr ovlivňuje - materiál, barvy, souměrnost. Práce zkoumá také reakce dětí na určitý typ loutkového divadla.
Teoretická část vymezuje pojmy z oblasti loutkového divadla, seznamuje čtenáře s druhy loutek, historickými souvislostmi vývoje loutkového divadla. Zabývá se vývojovými zvláštnostmi dítěte v předškolním věku a využitím loutky jako výchovného prostředku.
V praktické části je formou pozorování a rozhovoru zkoumáno působení loutky a loutkového divadla na dítě. | cze |
dc.format | 60 s., 11 s. příloh | |
dc.format | 60 s., 11 s. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | loutka | cze |
dc.subject | loutkové divadlo | cze |
dc.subject | předškolní dítě | cze |
dc.subject | rozvoj osobnosti | cze |
dc.subject | puppet | eng |
dc.subject | puppet theater | eng |
dc.subject | preschool child | eng |
dc.subject | personality development | eng |
dc.title | Loutka a její vliv na utváření osobnosti dítěte | cze |
dc.title.alternative | The puppet and its influence on a child's personality development | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 19375 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor's thesis deals with the influence of puppet theater in the personal development of preschool child.
The aim of the work is to find out which puppets preschool children prefer and what influences their choice - material, color, symmetry. The work examines childrens reactions to a particular type of puppet theater.
The theoretical part defines the terms of the puppet theater, introduces readers to the puppet types, the historic context of the development of puppet theater. It deals with the developmental traits of preschool age children and using puppets as an educational resource.
The practical part is a form of interview and observation investigated action puppets and puppet theater for children. | eng |
dc.date.accepted | 2011-04-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |