dc.contributor.advisor | Kouřilová, Jana | |
dc.contributor.author | Vonešová, Iveta | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T13:31:31Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T13:31:31Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-03-31 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28358 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce s názvem ?Výtvarný projev předškolních dětí vyrůstajících v různých typech rodinného zázemí? se snaží zjistit, zda se liší výtvarný projev dětí z úplné či neúplné rodiny. Práce je rozdělena na hlavní dvě části ? teoretická část a praktická část. V teoretické části se věnuje výtvarnému projevu předškolních dětí. Konkrétněji rozvádí vývoj předškolního dítěte z různých hledisek. Dále popisuje vztah předškolního dítěte ke kresbě. V závěru teoretické části jsou stručně popsány faktory, které ovlivňují kresebný projev dětí.
V teoretické části práce sleduje rozdíly v kresbě dětí, které jsou z úplné rodiny a dětí, kde chybí jeden rodič. Sledována je grafická úroveň kresby a atributy které jí náleží. | cze |
dc.format | 55 | |
dc.format | 55 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | výtvarný projev | cze |
dc.subject | kresba | cze |
dc.subject | předškolní dítě | cze |
dc.subject | kresba postavy | cze |
dc.subject | kresba rodiny | cze |
dc.subject | art work | eng |
dc.subject | painting | eng |
dc.subject | preschool child | eng |
dc.subject | drawing characters | eng |
dc.subject | drawing the family | eng |
dc.title | Výtvarný projev předškolních dětí vyrůstajících v různých typech rodinného zázemí | cze |
dc.title.alternative | Art display of pre-school children growing in different types of family background | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 19691 | |
dc.description.abstract-translated | Bachelor work with title ?Art display of pre-school children growing in different types of family background" is trying to determine whether they differ from children's art work is complete or incomplete families. The work is divided into two main parts - the theoretical part and practical part. The theoretical part focuses on preschool children's artistic expression. Specifically details the development of preschool children from different viewpoints. It also describes the relationship to the child's preschool artwork. In conclusion, the theoretical part briefly describes the factors that affect the drawing of a child. In the theoretical part of the work the differences in the artwork of children who are full of families and children where one parent is missing. Monitored is the level of graphic designs and attributes that belong to him. | eng |
dc.date.accepted | 2011-04-27 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |