Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDaňhel, Karel
dc.contributor.authorMrňáková, Barbora
dc.date.accessioned2021-12-07T13:31:37Z
dc.date.available2021-12-07T13:31:37Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-04-07
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28365
dc.description.abstractTeoretická část se zabývá možnostmi hudební výchovy jako estetické disciplíny při kultivaci a rozvoji vnímání, prožívání a vlastní tvorby dítěte přeškolního věku. V praktické části je pomocí vybraných poslechových skladeb zpracován zásobník činností vhodných pro využití v mateřské škole. Cílem bylo ukázat na možnosti využití vážné hudby v předškolním vzdělávání.cze
dc.format54 s. (59 000 znaků)
dc.format54 s. (59 000 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titlePoslechová činnost v estetické výchově dětí předškolního věkucze
dc.title.alternativeListening Activity In Aesthetic Education Of Children Preschool Ageeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag19730
dc.description.abstract-translatedThe main aid of the bachelor thesis is to show feasibilities how to use the classic music in the pre-school education. The theoretical part of the thesis engages in possibilities of the music education as an aesthetic discipline during the cultivation and the development of a reception, an experience and a proper creation of children in a pre-school age. In the practical part there is, with the aid of chosen compositions for a listening, compiled a list of activities suitable for the use in a nursery school.eng
dc.date.accepted2011-04-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam