Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDastlík, Lukáš
dc.contributor.authorStoszková, Denisa
dc.date.accessioned2021-12-07T13:31:39Z
dc.date.available2021-12-07T13:31:39Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-04-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28367
dc.description.abstractTato práce se zabývá vlivem rodiny a mateřské školy na výchovu a vývoj dítěte a je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je rozdělena na čtyři kapitoly. První kapitola Dítě je zaměřena na přirozené lidské potřeby, na etapy dětství, respektive na etapu předškolního věku. V kapitole Rodina je tento pojem vysvětlen několika autory. Další kapitola se zabývá výchovou a výchovnými styly, vlivem výchovy na chování dítěte. V poslední kapitole je dokázána nezbytnost docházky do mateřské školy, její pozitivní či negativní vliv na dítě, úskalí při vstupu dítěte do školky. Praktická část obsahuje výzkum, který využívá metod dotazníkového šetření a rozhovoru. Cílem výzkumu bylo zjistit obecné i konkrétní informace o rodině, zda se rodiče dostatečně věnují svým dětem, jak tráví společný volný čas, jaké využívají metody, zda jsou děti i rodiče spokojeni s mateřskou školou. Výzkum je obohacen o srovnání odpovědí rodičů a odpovědí dětí.cze
dc.format47 s.
dc.format47 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectDítěcze
dc.subjectpotřeby dětícze
dc.subjectrodinacze
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectstyl výchovycze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectpředškolní pedagogika.cze
dc.subjectChildeng
dc.subjectchild´s needseng
dc.subjectfamilyeng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectstyle of educationeng
dc.subjectkindergarteneng
dc.subjectpreschool education.eng
dc.titleRodina a výchovacze
dc.title.alternativeFamily and Educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag19775
dc.description.abstract-translatedThis study examines the influence of family and education at nursery school and child development and it is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is divided into four chapters. The first chapter focuses on the childs natural human needs, stages of childhood, or the stage of pre-school age. The next chapter deals with the education and parenting styles, the influence of education on child behaviour. In the last chapter, which is called Kindergarten, is demonstrated the need for attendance in kindergarten, her positive or negative influence on the child, difficulties in the childs entry into kindergarten. The practical part includes research using survey methods and interview. The aim was to identify general and specific information about the family, whether parents give their children enough to spend joint leisure time, using methods and if children and parents are satisfied with the kindergarten. The research is enriched by comparison of responses of parents and childrens responses.eng
dc.date.accepted2011-04-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam