dc.contributor.advisor | Franclová, Marta | |
dc.contributor.author | Karmazínová, Romana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T13:31:49Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T13:31:49Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-04-28 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28378 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá jedinci v období mladé dospělosti, a to především v souvislosti s nástupem jejich dětí do školy. Teoretická část práce představuje období mladé dospělosti z pohledu vývojové psychologie, navazuje část týkající se předškolního a mladšího školního věku. V další části je zahrnuto pojednání o pojetí vzdělávání v současné škole z pohledu rozvoje osobnosti dítěte. Poslední částí je stručné představení konceptu osobní pohody reprezentované současným směrem pozitivní psychologie. Praktická část popisuje průběh a výsledky výzkumu, který měl použitím metody dotazníku a polostrukturovaného rozhovoru za cíl zjistit, jak členové současné mladé české rodiny prožívají klíčovou životní událost, zahájení školní docházky | cze |
dc.format | 65s. | |
dc.format | 65s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.title | RODIČE DĚTÍ ZAHAJUJÍCÍCH ŠKOLNÍ DOCHÁZKU | cze |
dc.title.alternative | PARENTS OF CHILDREN START SCHOOL ATTENDANCE | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 19794 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis is focused on individuals in the period of early adulthood and especially on the start of school attendance of their children. Firstly, the theoretical part decribes the early adulthood period from the point of view of developmental psychology and then it is zoomed in preschool and primary school age. The next part includes treatise about present education system in term of children personality development. The last part presents the personal wellbeing concept, which is represented by the nowadays quite popular positive psychology. The empirical part describes process and findings of the research, that was realized by the inventory method and semi-structured interview. The aim of this bachelor thesis is to find out how the young czech families perceive the important event of starting school attendance of their children. | eng |
dc.date.accepted | 2011-06-01 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Psychologie | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Psychologie | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Dastlík, Lukáš | |