dc.contributor.advisor | Petr, Jan | |
dc.contributor.author | Brožová, Anežka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T13:31:57Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T13:31:57Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-03-31 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28386 | |
dc.description.abstract | Environmentální a přírodovědná výchova je důležitou složkou výchovy, vzdělání každého jedince. Této problematice se věnuje vzdělání a výchova v mateřské škole. Děti se seznamují s různými vodními ekosystémy, podobami vody, koloběhem vody v přírodě, významem vody pro život. Pozorují živočichy ve vodě i kolem ní. Různé aktivity jsou založeny na prožitkovém učení, pozorování; přináší porozumění jevům a vztahu k přírodě, její ochraně.
Cílem práce je nalezení a ověření vhodných metod a forem práce v oblasti přírodovědné a environmentální výchovy realizované v mateřské škole. | cze |
dc.format | 111s. (88 809 znaků bez mezer) | |
dc.format | 111s. (88 809 znaků bez mezer) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | enviromentální výchova | cze |
dc.subject | přírodovědná výchova | cze |
dc.subject | vodní ekosystémy | cze |
dc.subject | metody a formy | cze |
dc.subject | voda | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | Environmental edukation | eng |
dc.subject | natural science education | eng |
dc.subject | water ecosystems | eng |
dc.subject | methods and forms | eng |
dc.subject | water | eng |
dc.subject | kindergarten. | eng |
dc.title | Využití vodního ekosystému v předškolním přírodovědném vzdělávání. | cze |
dc.title.alternative | The use of the freshwater ecosystem in the preschool science education. | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 19819 | |
dc.description.abstract-translated | Environmental and natural science education is important part of education of every individual. This issue takes part in education and upbringing in kindergarten. Children are getting to know to different water ecosystems, water states, circulation of water in nature, importance of water for life; they observe animals in water and around. Different activities are based on experience learning, observing; bring understanding to effects and relation to nature and its protection.
The aim of the thesis is to find and to prove suitable methods and forms of work in natural science and environmental education realized in kindergarten. | eng |
dc.date.accepted | 2011-04-27 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |