Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVáchová, Alena
dc.contributor.authorKyselová, Soňa
dc.date.accessioned2021-12-07T13:31:59Z
dc.date.available2021-12-07T13:31:59Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28389
dc.description.abstractPráce se zabývá možnostmi rozvíjení tvořivosti ve třídě mateřské školy, která pracuje podle Montessori pedagogiky, kritizované často jako příliš striktní a nedávající dostatečný prostor pro tvořivost a fantazii. Obsahem teoretické části je charakteristika tvořivosti a pedagogiky M. Montessori, pojetí tvořivosti M. Montessori, využití umění pro rozvíjení tvořivosti a jeho uplatnění v Montessori třídě. Praktickou část tvoří výzkumné šetření, zaměřené na zjišťování úrovně tvořivých schopností dětí v Montessori a běžných třídách a jejich porovnání. Práci doplňuji nabídkou činností, rozvíjejících tvořivost a uplatnitelných v Montessori třídě.cze
dc.format70 s. (73 546 znaků)
dc.format70 s. (73 546 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectklíčová slova: Montessori pedagogikacze
dc.subjecttvořivostcze
dc.subjectfantaziecze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectKey words: Montessori pedagogyeng
dc.subjectcreativityeng
dc.subjectfantasyeng
dc.subjectpreschooleng
dc.titleRozvíjení tvořivosti v Montessori třídě mateřské školycze
dc.title.alternativeDeveloping creativity in Montessori preschool classeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag19833
dc.description.abstract-translatedThe aim of this work is to point out the possibilities of developing creativity in a preschool classroom, which works by the philosophy of Montessori pedagogy that is sometimes critisised as too strict and not offering enough space for creativity and fantasy. The theoretical part will content characterisation of creativity and pedagogy of Maria Montessori, concept of creativity as perceived by Maria Montessori, art exploitation for developing creativity and it´s assertion in Montesori classroom. Practical part is devoted to a research focused on eliciting the levels of children´s creative abilities in Montessori classrooms and those in traditional classrooms and their comparison. I am completing this work by choice of activities which evolve creativity and can be applied in Montessori classroom.eng
dc.date.accepted2011-04-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam