Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Eva
dc.contributor.authorTomandlová, Pavla
dc.date.accessioned2021-12-07T13:32:08Z
dc.date.available2021-12-07T13:32:08Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-03-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28398
dc.description.abstractVe své bakalářské práci se zabývám filozofickým příběhem a nejvhodnějším způsobem jak s předškolními dětmi příběh realizovat. V teoretické části představuji Filozofii pro děti jako pedagogickou disciplínu a vymezuji klíčově pojmy: filozofický příběh, myšlení, komunikace, morální vědomí a prosociální cítění. V praktické části popisuji realizaci příběhu Nemocnice pro panenky dvěma metodami, zabývám se experimentem, kterým jsem zkoumala, zda má filozofický příběh vliv na rozvoj tvořivého myšlení předškolních dětí a rozhovorem, který měl ověřit, zda práce s filozofickým příběhem podporuje u těchto dětí i prosociální cítění a morální vědomí.cze
dc.format77 s.
dc.format77 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectFilozofie pro děticze
dc.subjectfilozofický příběhcze
dc.subjectmyšlenícze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectmorální vědomícze
dc.subjectprosociální cítěnícze
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjectPhilosophy for childreneng
dc.subjectphilosophical storyeng
dc.subjectcogitationeng
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectmoral conscienceeng
dc.subjectpro-social feelingeng
dc.subjectpreschool educationeng
dc.titleFilozofický příběh v předškolním vzdělávánícze
dc.title.alternativePhilosophical Story in preschool Educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag19846
dc.description.abstract-translatedI deal with philosophical story and the most useful method how to realize the story with the children in preschool age in my final thesis. I introduce philosophy for children like pedagogical discipline in the theoretical part and I define the key terms: philosophical story, cogitation, communication, moral conscience, and pro-social feeling. I describe realization of the story The Doll Hospital by two methods in the practical part of my final thesis. The first one is experiment due to I researched if the philosophical story could influence the development of creative thinking of the children in preschool. The second one is discussion that should confirm if the work with philosophical story could help on pro-social feeling and moral conscience to these children.eng
dc.date.accepted2011-04-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam