Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Eva
dc.contributor.authorVlčková, Vladislava
dc.date.accessioned2021-12-07T13:32:09Z
dc.date.available2021-12-07T13:32:09Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-03-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28399
dc.description.abstractVe své bakalářské práci upozorňuji na možnosti, které skýtají lidové tradice při tvorbě a realizaci vzdělávacího obsahu školní vzdělávacího programu mateřské školy. Předpokládám, že program založený na lidových tradicích může plně naplnit požadavky na předškolní vzdělávání v Rámcově vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání. V teoretické části se zaměřuji na lidové tradice, které jsou přirozené a propojené s přírodou a snažím se je začlenit do předškolního vzdělávání. Dále popisuji lidové tradice a jejich stopy v mém kraji. V praktické části předkládám konkrétně životaschopnost lidových tradic v mateřských školách v podobě aktivit a činností, které je možné uskutečňovat v mateřské škole. Obsahová část školní vzdělávacího programu je zpracována s využitím lidových tradic. Vše je doplněno tematickým celkem Posvícení, ke kterému přikládám videozáznam z realizace tohoto tématu jako průřezový obraz.cze
dc.format111 s., 31 s.
dc.format111 s., 31 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectlidové tradicecze
dc.subjectRVP PVcze
dc.subjectspecifické cílecze
dc.subjectŠVPcze
dc.subjecttematický celekcze
dc.subjectfolk traditionseng
dc.subjectframe work curriculum for preschool educationeng
dc.subjectspecific objectiveseng
dc.subjecteducational programeng
dc.subjectthematic uniteng
dc.titleOdraz lidových tradic ve školním vzdělávacím programu mateřské školycze
dc.title.alternativeThe reflecting of Folkways in Nursery School education Planeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag19847
dc.description.abstract-translatedIn my bachelor thesis I point to the possibility that render traditions in the creation and implementation of educational content of school curriculum kindergarten. I suppose that the program based on folk tradition can fully meet requirements for pre-school education in the curriculum for pre-school education. In the theoretical part I focus on the folk traditions that are natural and connected with nature. I´m trying to integrate these traditions into pre-school education. I describe folk traditions and their traces in my region. In the practical part I present the vitality of folk traditions in nursery school. These are activities and actions that can be carried out in nursery school. The content of school curriculum has been compiled using folks traditions. All these topics are added with thematic unit Feasts. The thematic unit is accompanied by a video as a cross-sectional image.eng
dc.date.accepted2011-04-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam