Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Eva
dc.contributor.authorJarošová, Helena
dc.date.accessioned2021-12-07T13:32:10Z
dc.date.available2021-12-07T13:32:10Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28400
dc.description.abstractBakalářská práce je rozdělena na tři části, teoretickou, praktickou a výzkumnou. Východiskem pro teoretickou část je Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání a metody, které doporučuje jako vhodné pro práci s předškolními dětmi. Zejména jsou to metody tvořivé dramatiky, prožitkového, kooperativního, situačního, spontánního sociálního učení a učení hrou. Praktická část navazuje na část teoretickou zpracovaným integrovaným celkem s popsanými metodami. Obsahuje záměr, plánování, realizaci i evaluaci celku. Metodami výzkumu jsou přímé pozorování a dotazníkové šetření.cze
dc.format65 s. (74 962 znaků)
dc.format65 s. (74 962 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectosobnostně sociální rozvojcze
dc.subjectprožitkové učenícze
dc.subjectkooperativní učenícze
dc.subjectsituační učenícze
dc.subjectmetodycze
dc.subjecthracze
dc.subjecttvořivá dramatikacze
dc.subjectpersonal and social developmenteng
dc.subjectexperience learningeng
dc.subjectcooperative learningeng
dc.subjectsituational learningeng
dc.subjectmethodseng
dc.subjectgameeng
dc.subjectcreative dramaeng
dc.titleMetody osobnostně sociálního rozvoje v předškolním vzdělávánícze
dc.title.alternativeMethods of personality social Development in preprimary Educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag19849
dc.description.abstract-translatedThe Bachelor thesis is divided into three parts, a theoretical part, a practical part and a research part. The starting point for the theoretical part is Framework education programme for pre-primary education and the methods that are recommendedas suitable for working with preschool children. In particular, the methods are of creative drama, experiential, cooperative, situational, spontaneous social learning, and learning through game. The practical part follows up the theoretical part by the processed and integrated complex with the described methods. It includes an intent, a planning, an implementation and evaluation of complex. Research methods are a direct observation and a questionnaire examination.eng
dc.date.accepted2011-04-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam