dc.contributor.advisor | Svobodová, Eva | |
dc.contributor.author | Jarošová, Helena | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T13:32:10Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T13:32:10Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-03-31 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28400 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce je rozdělena na tři části, teoretickou, praktickou a výzkumnou. Východiskem pro teoretickou část je Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání a metody, které doporučuje jako vhodné pro práci s předškolními dětmi. Zejména jsou to metody tvořivé dramatiky, prožitkového, kooperativního, situačního, spontánního sociálního učení a učení hrou.
Praktická část navazuje na část teoretickou zpracovaným integrovaným celkem s popsanými metodami. Obsahuje záměr, plánování, realizaci i evaluaci celku.
Metodami výzkumu jsou přímé pozorování a dotazníkové šetření. | cze |
dc.format | 65 s. (74 962 znaků) | |
dc.format | 65 s. (74 962 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | osobnostně sociální rozvoj | cze |
dc.subject | prožitkové učení | cze |
dc.subject | kooperativní učení | cze |
dc.subject | situační učení | cze |
dc.subject | metody | cze |
dc.subject | hra | cze |
dc.subject | tvořivá dramatika | cze |
dc.subject | personal and social development | eng |
dc.subject | experience learning | eng |
dc.subject | cooperative learning | eng |
dc.subject | situational learning | eng |
dc.subject | methods | eng |
dc.subject | game | eng |
dc.subject | creative drama | eng |
dc.title | Metody osobnostně sociálního rozvoje v předškolním vzdělávání | cze |
dc.title.alternative | Methods of personality social Development in preprimary Education | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 19849 | |
dc.description.abstract-translated | The Bachelor thesis is divided into three parts, a theoretical part, a practical part and a research part. The starting point for the theoretical part is Framework education programme for pre-primary education and the methods that are recommendedas suitable for working with preschool children. In particular, the methods are of creative drama, experiential, cooperative, situational, spontaneous social learning, and learning through game.
The practical part follows up the theoretical part by the processed and integrated complex with the described methods. It includes an intent, a planning, an implementation and evaluation of complex.
Research methods are a direct observation and a questionnaire examination. | eng |
dc.date.accepted | 2011-04-27 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |