Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSmržová, Lenka
dc.contributor.authorKadlecová, Marie
dc.date.accessioned2021-12-07T13:32:12Z
dc.date.available2021-12-07T13:32:12Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-03-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28402
dc.description.abstractPráce se zabývá zpracováním informací o rozvoji smyslového vnímání dětí předškolního věku pomocí environmentální výchovy. Teoretická část obsahuje zařazení environmentální výchovy v obsahu vzdělávání a smyslový vývoj. U každého smyslu jsou krátce uvedeny jeho funkce, nejčastější poruchy a cvičení k jeho posilování. V praktické části jsou navrženy příklady činností smyslové a environmentální výchovy,vhodné pro tvorbu programů v mateřských školách. V poslední části práce jsou rozpracované a vyhodnocené dva integrované bloky.cze
dc.format70 s.
dc.format70 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectekologická výchovacze
dc.subjectenvironmentální výchovacze
dc.subjectpředškolní pedagogikacze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectsmyslová výchovacze
dc.subjectecological educationeng
dc.subjectenvironmental educationeng
dc.subjectpre-school pedagogyeng
dc.subjectpre-school ageeng
dc.subjectperception educationeng
dc.titleRozvoj smyslového vnímání předškolních dětí v rámci environmentální výchovycze
dc.title.alternativeSense perception development of preschool children within the environmental educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag19852
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with processing of information about the development of sensory perception of pre-school children by means of environmental education. The theoretical part includes classification of environmental education in the curriculum and part about sense perception development. For each senses, there is a short description of its function, the most frequent disturbances and rehearsing for improves it. Some examples of activities for perceptions and environmental education, that are proper for creating programs in kindergarten, are suggested in the practical part. Two integrated programs are created and evaluated in the last part of thesis.eng
dc.date.accepted2011-04-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam