dc.contributor.advisor | Smržová, Lenka | |
dc.contributor.author | Kadlecová, Marie | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T13:32:12Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T13:32:12Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-03-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28402 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá zpracováním informací o rozvoji smyslového vnímání dětí předškolního věku pomocí environmentální výchovy. Teoretická část obsahuje zařazení environmentální výchovy v obsahu vzdělávání a smyslový vývoj. U každého smyslu jsou krátce uvedeny jeho funkce, nejčastější poruchy a cvičení k jeho posilování.
V praktické části jsou navrženy příklady činností smyslové a environmentální výchovy,vhodné pro tvorbu programů v mateřských školách. V poslední části práce jsou rozpracované a vyhodnocené dva integrované bloky. | cze |
dc.format | 70 s. | |
dc.format | 70 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | ekologická výchova | cze |
dc.subject | environmentální výchova | cze |
dc.subject | předškolní pedagogika | cze |
dc.subject | předškolní věk | cze |
dc.subject | smyslová výchova | cze |
dc.subject | ecological education | eng |
dc.subject | environmental education | eng |
dc.subject | pre-school pedagogy | eng |
dc.subject | pre-school age | eng |
dc.subject | perception education | eng |
dc.title | Rozvoj smyslového vnímání předškolních dětí v rámci environmentální výchovy | cze |
dc.title.alternative | Sense perception development of preschool children within the environmental education | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 19852 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with processing of information about the development of sensory
perception of pre-school children by means of environmental education. The theoretical part includes classification of environmental education in the curriculum and part about sense perception development. For each senses, there is a short description of its function, the most frequent disturbances and rehearsing for improves it.
Some examples of activities for perceptions and environmental education, that are proper for creating programs in kindergarten, are suggested in the practical part. Two integrated programs are created and evaluated in the last part of thesis. | eng |
dc.date.accepted | 2011-04-27 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |