Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVáchová, Alena
dc.contributor.authorTurková-Kubátová, Helena
dc.date.accessioned2021-12-07T13:32:14Z
dc.date.available2021-12-07T13:32:14Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-03-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28405
dc.description.abstractCílem práce je potvrdit přínos tvorby vzdělávacího programu pro zkvalitnění vzdělávání v konkrétní mateřské škole. Obsahem teoretické části jsou východiska současného předškolního vzdělávání, školní kurikulum a školní vzdělávací program, techniky, zásady a postupné kroky tvorby školního vzdělávacího programu. V praktické části jsem ověřovala tyto postupné kroky na svém pracovišti a posuzovala vhodnost některých technik týmové práce doporučovaných v literatuře. Popsala jsem konkrétní průběh tvorby a vliv programu na realizaci vzdělávání v mateřské škole. Výsledný školní vzdělávací program je součástí této práce.cze
dc.format55 s.
dc.format55 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkurikulumcze
dc.subjectautoevaluacecze
dc.subjectintegrované blokycze
dc.subjectklíčové kompetencecze
dc.subjectčinnostní učenícze
dc.subjectkooperativní učenícze
dc.subjectprožitkové učenícze
dc.subjectcurriculum vitaeeng
dc.subjectselfevaluationeng
dc.subjectentegrated blokseng
dc.subjectkey competenceseng
dc.subjectaktivity learningeng
dc.subjectcooperative learningeng
dc.subjectexperience learningeng
dc.titleTvorba školního vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávánícze
dc.title.alternativeThe Creation of a School Curriculum for preschool Educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag19868
dc.description.abstract-translatedThe aim of my work is to confirm the benefits of the creation of the school curriculum and to improve the education in the particular kindergarten. The theoretical part contains a starting point of the current preschool education, the school curriculum and principles and progressive steps of the creation of the school curriculum. In the practical part a student checks the consecutive steps in her workplace. She qualifies the appropriateness of certain teamwork techniques which were recomended in the literature and describes a particular course of the creation and the program´s impact on education in the kindergarten. The final school curriculum for preschool education is a part of this work.eng
dc.date.accepted2011-04-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam