dc.contributor.advisor | Váchová, Alena | |
dc.contributor.author | Turková-Kubátová, Helena | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T13:32:14Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T13:32:14Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-03-25 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28405 | |
dc.description.abstract | Cílem práce je potvrdit přínos tvorby vzdělávacího programu pro zkvalitnění vzdělávání v konkrétní mateřské škole.
Obsahem teoretické části jsou východiska současného předškolního vzdělávání, školní kurikulum a školní vzdělávací program, techniky, zásady a postupné kroky tvorby školního vzdělávacího programu.
V praktické části jsem ověřovala tyto postupné kroky na svém pracovišti a posuzovala vhodnost některých technik týmové práce doporučovaných v literatuře. Popsala jsem konkrétní průběh tvorby a vliv programu na realizaci vzdělávání v mateřské škole. Výsledný školní vzdělávací program je součástí této práce. | cze |
dc.format | 55 s. | |
dc.format | 55 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | kurikulum | cze |
dc.subject | autoevaluace | cze |
dc.subject | integrované bloky | cze |
dc.subject | klíčové kompetence | cze |
dc.subject | činnostní učení | cze |
dc.subject | kooperativní učení | cze |
dc.subject | prožitkové učení | cze |
dc.subject | curriculum vitae | eng |
dc.subject | selfevaluation | eng |
dc.subject | entegrated bloks | eng |
dc.subject | key competences | eng |
dc.subject | aktivity learning | eng |
dc.subject | cooperative learning | eng |
dc.subject | experience learning | eng |
dc.title | Tvorba školního vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání | cze |
dc.title.alternative | The Creation of a School Curriculum for preschool Education | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 19868 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of my work is to confirm the benefits of the creation of the school curriculum and to improve the education in the particular kindergarten.
The theoretical part contains a starting point of the current preschool education, the school curriculum and principles and progressive steps of the creation of the school curriculum.
In the practical part a student checks the consecutive steps in her workplace. She qualifies the appropriateness of certain teamwork techniques which were recomended in the literature and describes a particular course of the creation and the program´s impact on education in the kindergarten.
The final school curriculum for preschool education is a part of this work. | eng |
dc.date.accepted | 2011-04-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |