Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFranclová, Marta
dc.contributor.authorKolářová, Markéta
dc.date.accessioned2021-12-07T13:32:20Z
dc.date.available2021-12-07T13:32:20Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-04-08
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28411
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je zjistit, jak jsou děti předškolního věku individuálně a systematicky připravovány na vstup do ZŠ. První část teoretická je zaměřena na porovnání pojetí předškolního a primárního vzdělávání v kurikulárních dokumentech. Druhá část je věnována popisu dítěte, které zahajuje školní docházku z pohledu vývojové psychologie. Pozornost se zde také soustřeďuje na školní zralost. Praktická část je zaměřena na to, jak mateřská škola může individuálně a systematicky připravovat dítě na zahájení školní docházky. Práce /bakalářská/ zkoumá, jakých oblastí se týká příprava dítěte na školní docházku a jaké konkrétní činnosti lze s dětmi realizovat.cze
dc.format87 s. (108 849 znaků)
dc.format87 s. (108 849 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkurikulární dokumentycze
dc.subjectBílá knihacze
dc.subjectRVP PVcze
dc.subjectRVP ZVcze
dc.subjectpředškolní dítě z pohledu vývojové psychologiecze
dc.subjectškolní zralostcze
dc.subjectnástup do školycze
dc.subjectanamnézacze
dc.subjectindividuální a systematická přípravacze
dc.subjectkonkrétní činnosticze
dc.subjectcílecze
dc.subjectkonečné výstupycze
dc.subjectbiographical documentseng
dc.subjectWhite bookeng
dc.subjectFramework curriculum for pre-school educationeng
dc.subjectFramework curriculum for primary educationeng
dc.subjecta pre-school child with a view of a psychology of evolutioneng
dc.subjectschool maturityeng
dc.subjectentering the schooleng
dc.subjectanamnesiseng
dc.subjectindividual and systematic preparationeng
dc.subjectspecific activitieseng
dc.subjectaimseng
dc.subjectfinal outputseng
dc.titlePŘÍPRAVA NA VSTUP DO ZŠcze
dc.title.alternativePreparation for entering the basic schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag19875
dc.description.abstract-translatedThis thesis´ topic is to find out how pre-school children are individually and methodically prepared to enter elementary schools. The first theoretical part of this thesis compares a conception of a pre-school education and a primary level in some cuticular documents. The second part of the thesis describes a child entering the elementary school with a view of a psychology of evolution. The attention is paid to the child´s school maturity. The practical part is focused on how a nursery school can individually and methodically prepare the child to a compulsory education. An emphasis is also paid to some particular activities to be done with children and to the different fields of the child´s preparation for its compulsory education.eng
dc.date.accepted2011-04-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam