dc.contributor.advisor | Franclová, Marta | |
dc.contributor.author | Kolářová, Markéta | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T13:32:20Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T13:32:20Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-04-08 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28411 | |
dc.description.abstract | Tématem bakalářské práce je zjistit, jak jsou děti předškolního věku individuálně a systematicky připravovány na vstup do ZŠ.
První část teoretická je zaměřena na porovnání pojetí předškolního a primárního vzdělávání v kurikulárních dokumentech.
Druhá část je věnována popisu dítěte, které zahajuje školní docházku z pohledu vývojové psychologie. Pozornost se zde také soustřeďuje na školní zralost.
Praktická část je zaměřena na to, jak mateřská škola může individuálně a systematicky připravovat dítě na zahájení školní docházky. Práce /bakalářská/ zkoumá, jakých oblastí se týká příprava dítěte na školní docházku a jaké konkrétní činnosti lze s dětmi realizovat. | cze |
dc.format | 87 s. (108 849 znaků) | |
dc.format | 87 s. (108 849 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | kurikulární dokumenty | cze |
dc.subject | Bílá kniha | cze |
dc.subject | RVP PV | cze |
dc.subject | RVP ZV | cze |
dc.subject | předškolní dítě z pohledu vývojové psychologie | cze |
dc.subject | školní zralost | cze |
dc.subject | nástup do školy | cze |
dc.subject | anamnéza | cze |
dc.subject | individuální a systematická příprava | cze |
dc.subject | konkrétní činnosti | cze |
dc.subject | cíle | cze |
dc.subject | konečné výstupy | cze |
dc.subject | biographical documents | eng |
dc.subject | White book | eng |
dc.subject | Framework curriculum for pre-school education | eng |
dc.subject | Framework curriculum for primary education | eng |
dc.subject | a pre-school child with a view of a psychology of evolution | eng |
dc.subject | school maturity | eng |
dc.subject | entering the school | eng |
dc.subject | anamnesis | eng |
dc.subject | individual and systematic preparation | eng |
dc.subject | specific activities | eng |
dc.subject | aims | eng |
dc.subject | final outputs | eng |
dc.title | PŘÍPRAVA NA VSTUP DO ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Preparation for entering the basic school | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 19875 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis´ topic is to find out how pre-school children are individually and methodically prepared to enter elementary schools.
The first theoretical part of this thesis compares a conception of a pre-school education and a primary level in some cuticular documents.
The second part of the thesis describes a child entering the elementary school with a view of a psychology of evolution. The attention is paid to the child´s school maturity.
The practical part is focused on how a nursery school can individually and methodically prepare the child to a compulsory education. An emphasis is also paid to some particular activities to be done with children and to the different fields of the child´s preparation for its compulsory education. | eng |
dc.date.accepted | 2011-04-27 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |