Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKouřilová, Jana
dc.contributor.authorIgnatidisová, Šárka
dc.date.accessioned2021-12-07T13:32:26Z
dc.date.available2021-12-07T13:32:26Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28417
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou integrace dětí se specifickými poruchami učení do běžných základních škol. Teoretická část je zaměřena na jednotlivé druhy specifických poruch učení a jejich reedukaci, dále na samotný proces integrace, jak by měl probíhat a jaké faktory jej ovlivňují, také na individuální vzdělávací program, který se k této záležitosti váže. Praktická část zahrnuje výzkum provedený dotazníkovou metodou, který proběhl na 6 základních školách. Respondenty byli učitelé 1. i 2. stupně, různých aprobací. Cílem bylo zjistit, zda je z pohledu pedagogů integrace výhodná či nikoliv a jaký mají na tuto problematiku pohled. Dále jsou ve výzkumné části uvedeny 2 kazuistiky žáků základní školy se specifickou poruchu učení, pro názorný příklad toho, kdy integrace dětí s SPU funguje a kdy nikoliv.cze
dc.format53 s. (61 950)
dc.format53 s. (61 950)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectintegracecze
dc.subjectspecifická porucha učenícze
dc.subjectindividuální vzdělávací pláncze
dc.subjectIntegrationeng
dc.subjectspecific learning disordereng
dc.subjectindividualized education planeng
dc.titleIntegrace žáků s poruchami učení do základních školcze
dc.title.alternativeIntegration of pupils with learning diorders to the basic schools.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag19885
dc.description.abstract-translatedThe dissertation investigates the integration problems of children with specific learning disorders into standard elementary schools. The theory focuses on different types of specific learning disorders and educational therapy, it then deals with the actual process of integration, how the integration should be executed, and what influencing factors may be present. It also considers individual educational programmes which are connected to the topic as well. The practical part is based on research that was executed via a questionnaire. The research was undertaken in six different elementary schools where the respondents were teachers of various teaching qualifications. The aim was to find out whether the teachers believed that the integration is beneficial to the children or not and to understand their perspective on this issue. Further on, the dissertation introduces casuistries of two pupils who suffer from learning difficulties. This is to present examples of situations where the integration works and where it does not work.eng
dc.date.accepted2011-04-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam