Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Eva
dc.contributor.authorRyklová, Simona
dc.date.accessioned2021-12-07T13:32:42Z
dc.date.available2021-12-07T13:32:42Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-03-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28433
dc.description.abstractCílem a smyslem mé bakalářské práce je zmapovat názory učitelek mateřských škol na práci ve třídách heterogenních a ve třídách homogenních. Pojmenuji pozitiva a negativa obou variant. Klíčové otázky, na které chci najít odpověď: ? jaké je optimální složení třídy z pohledu učitelek MŠ z hlediska věku dítěte ? která z variant homogenní/heterogenní je učitelkami preferována a proč Teoretickou část věnuji socializaci předškolního dítěte v rodině jako primární sociální skupině a dále popíši problém socializace předškolního dítěte v institucionálních zařízeních. Problematiku věkového složení tříd přiblížím z pohledu RVP PV a alternativních vzdělávacích programů. Praktická část je zaměřena na zjištění názorů učitelek mateřských škol. K výzkumu bych ráda použila dotazník, který poté kvantitativně zpracuji a provedu pozorování jak ve třídách homogenních, tak i heterogenních. Zde se zaměřím na úroveň socializace dětí.cze
dc.format64s. (97 808 znaků)
dc.format64s. (97 808 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectsocializacecze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectrodinacze
dc.subjectdítěcze
dc.subjectpotřeby dítětecze
dc.subjectRVP PVcze
dc.subjectosobnost učitelkycze
dc.subjectalternativní programycze
dc.subjectSocializationeng
dc.subjectpreschool ageeng
dc.subjectnursery schooleng
dc.subjectfamilyeng
dc.subjectchildeng
dc.subjectchildren needseng
dc.subjectFramework Education Programmeeng
dc.subjectpersonality of the teachereng
dc.subjectalternative education programseng
dc.titleVěkové složení dětí ve třídách mateřských školcze
dc.title.alternativeAge structure of children in kindergarten classeseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag19914
dc.description.abstract-translatedThe aim and purpose of my bachelor work is to map the views of nursery school teachers to work in classes homogeneous and heterogeneous. I will provide the pros and cons of both. Key issues on which I want to find answers: ? What is the optimal composition of the class in terms of kindergarten teachers in terms of age ? Which of the variants of homogeneous or heterogeneous is preferred by teachers and why The theoretical part concentrates on socialization of preschool children in the family as the primary social group and a description of the problem of socialization of preschool children in residential institutions. The issue of the age class composition in terms of taste of RVP PV and alternative educational programs. The practical part is focused on the views of teachers in kindergartens. The research I would like to use a questionnaire, which then will be evaluated and I will do observations of both classes of homogeneous and heterogeneous as well. Here I focus on the level of socialization of children.eng
dc.date.accepted2011-04-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam