Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorStach, Vojtěch
dc.contributor.authorSuchánková, Veronika
dc.date.accessioned2021-12-07T13:33:04Z
dc.date.available2021-12-07T13:33:04Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-04-05
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28453
dc.description.abstractV této bakalářské práci se zabývám úlohou učitele odborného výcviku, všemi prvky, které jsou potřebné a důležité pro vykonávání této profese. Poukazuji především na učitele a jeho působení ve výchovně-vzdělávacím procesu. V teoretické části věnuji pozornost charakteristice didaktiky a její projekce do úlohy učitele odbodného výcviku. Nastiňuji roli učitele jeho dovednosti a kompetence. Poukazuji také na organizační formy, výukové metody a materiálně didaktické pomůcky. Těžištěm bakalářské práce je její praktická část, která zahrnuje samotný průběh učebního dne, sebehodnocení učitele a řízené rozhovory se žáky pro zjištění kvality učebního dne. Tyto informace mohou sloužit pro učitele odborných předmětů ke zkvalitnění učebních dnů.cze
dc.format76 s. (84 447 znaků)
dc.format76 s. (84 447 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectVýchovně-vzdělávací procescze
dc.subjectučitel odborného výcvikucze
dc.subjectučební dencze
dc.subjectžák.cze
dc.subjectEducational processeng
dc.subjectteacher trainingeng
dc.subjectinstructional dayeng
dc.subjectstudent.eng
dc.titleÚloha učitele odborného výcviku na střední odborné školecze
dc.title.alternativeThe Role of the Teacher of Professional Training at a Secondary Vocational Schouleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag19953
dc.description.abstract-translatedI deal with the role of professional training teacher, all the elements that are necessary and important for carrying out this profession in this bachelor thesis. Above all, I point out a teacher and his/her role in the educational process. The theoretical part deals with a characterization od dialetics and its projection into the role of the professional training teacher. I outline the teacher's role, his/her skills and competencies. I also point out the organizational forms, teaching methods and teaching materials and aids. The focus of this bachelor thesis is its practical part which includes the course of the school day itself, teacher's self-evaluation and interviews with students to find out the quality of teaching day. This information can be used for teachers od special subjects to improve the quality of teaching days.eng
dc.date.accepted2011-05-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství odborných předmětůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam