dc.contributor.advisor | Stach, Vojtěch | |
dc.contributor.author | Suchánková, Veronika | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T13:33:04Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T13:33:04Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-04-05 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28453 | |
dc.description.abstract | V této bakalářské práci se zabývám úlohou učitele odborného výcviku, všemi prvky, které jsou potřebné a důležité pro vykonávání této profese. Poukazuji především na učitele a jeho působení ve výchovně-vzdělávacím procesu.
V teoretické části věnuji pozornost charakteristice didaktiky a její projekce do úlohy učitele odbodného výcviku. Nastiňuji roli učitele jeho dovednosti a kompetence. Poukazuji také na organizační formy, výukové metody a materiálně didaktické pomůcky.
Těžištěm bakalářské práce je její praktická část, která zahrnuje samotný průběh učebního dne, sebehodnocení učitele a řízené rozhovory se žáky pro zjištění kvality učebního dne. Tyto informace mohou sloužit pro učitele odborných předmětů ke zkvalitnění učebních dnů. | cze |
dc.format | 76 s. (84 447 znaků) | |
dc.format | 76 s. (84 447 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Výchovně-vzdělávací proces | cze |
dc.subject | učitel odborného výcviku | cze |
dc.subject | učební den | cze |
dc.subject | žák. | cze |
dc.subject | Educational process | eng |
dc.subject | teacher training | eng |
dc.subject | instructional day | eng |
dc.subject | student. | eng |
dc.title | Úloha učitele odborného výcviku na střední odborné škole | cze |
dc.title.alternative | The Role of the Teacher of Professional Training at a Secondary Vocational Schoul | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 19953 | |
dc.description.abstract-translated | I deal with the role of professional training teacher, all the elements that are necessary and important for carrying out this profession in this bachelor thesis. Above all, I point out a teacher and his/her role in the educational process.
The theoretical part deals with a characterization od dialetics and its projection into the role of the professional training teacher. I outline the teacher's role, his/her skills and competencies. I also point out the organizational forms, teaching methods and teaching materials and aids.
The focus of this bachelor thesis is its practical part which includes the course of the school day itself, teacher's self-evaluation and interviews with students to find out the quality of teaching day. This information can be used for teachers od special subjects to improve the quality of teaching days. | eng |
dc.date.accepted | 2011-05-24 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství odborných předmětů | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |