Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŽlábková, Iva
dc.contributor.authorBílý, František
dc.date.accessioned2021-12-07T13:33:23Z
dc.date.available2021-12-07T13:33:23Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-03-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28470
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na problematiku a nejčastější chyby v pedagogické komunikaci. Cílovou skupinu tvoří učitelé středních škol z Českých Budějovic. Práce je rozčleněna do teoretické a praktické části. Teoretická část je dále podrobněji členěna na tři celky. První celek teoretické části je věnován základním prvkům komunikace jako takové, pedagogické komunikaci a osobnosti učitele. Dále jsou zde popsány vzájemné vztahy mezi učitelem a žákem, klima třídy a nežádoucí chování žáků. Další dva bloky teoretické části jsou věnovány verbální a neverbální komunikaci mezi učitelem a žákem, zpětné vazbě, paralingvistické komunikaci a v neposlední řadě uvádíme i nejčastější chyby ve verbální a neverbální komunikaci, jichž se učitelé mohou dopouštět. V praktické části jsou stanoveny výzkumné cíle, metody samotného výzkumu a dosažené výsledky výzkumu. Výstupem práce je zmapování nejčastějších chyb, kterých se učitelé ve své pedagogické komunikaci dopouštějí a zároveň musejí vyvarovat.cze
dc.formats. 90 (118 786 znaků)
dc.formats. 90 (118 786 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectučitelcze
dc.subjectpedagogická komunikacecze
dc.subjectstřední školacze
dc.subjectTeachereng
dc.subjecteducational communicationeng
dc.subjecthigh schooleng
dc.titleProblémy v pedagogické komunikaci učitelů na střední školecze
dc.title.alternativeProblems in Educational Communication of Teachers at Secondary Schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag19973
dc.description.abstract-translatedMy bachelor thesis is focused on the problems and most common mistakes in the pedagogical communication. The target group are high-school teachers from České Budějovice. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is furthermore divided into three other sub-sections. The topics of discussion in the section of the theoretical part are: the basic elements of communication as such, pedagogical communication and the personality of a teacher. Hereafter the mutual relationship between a teacher and a student, the climate in the classroom and undesirable student behaviour is discussed. The next two sections of the theoretical part are focused on verbal and non-verbal communication between a teacher and a student, on the feedback and on the para-linguistic communication. Finally the most common mistakes in the verbal and non-verbal communication that teachers mostly perform are included. The research objectives, methods of the research as such and achivemnts are set down in the practical part. The output of the thesis is to map the most common mistakes that teachers perform and should stay aside from in their pedagogical communication.eng
dc.date.accepted2011-05-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství odborných předmětůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam