Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŽlábková, Iva
dc.contributor.authorBízková, Dagmar
dc.date.accessioned2021-12-07T13:33:25Z
dc.date.available2021-12-07T13:33:25Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28471
dc.description.abstractVerbální komunikace je v současné době velkým problémem dospívajících studentů. Při odborném výcviku na středních odborných učilištích nestačí jenom praktické procvičování, ale velký důraz se klade na pedagogickou komunikaci, zejména na její verbální část, poněvadž žáci lépe vnímají činnost spojenou s výkladem. Mládež je naše budoucnost, proto je musíme do života připravit co nejlépe a vedle rodinného zázemí nejvíce působí školy. Cílem práce bude zjistit problematiku verbální komunikace učitele se žáky v rámci odborného výcviku na středních odborných učilištích. V teoretické části bude popsána pedagogická komunikace v rámci odborného výcviku se zaměřením na specifické aspekty a problémy verbální komunikace v této organizační formě. Praktická část práce bude zpracována pomocí metody dotazníkového šetření u učitelů odborného výcviku. Cílem bude zjistit, s jakými problémy ve verbální komunikaci se učitelé v rámci odborného výcviku setkávají.cze
dc.format53
dc.format53
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectverbální komunikacecze
dc.subjectpedagogická komunikacecze
dc.subjectpedagogikacze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectžákcze
dc.subjectdialogcze
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectverbal communicationeng
dc.subjectpedagogy communicationeng
dc.subjectpedagogyeng
dc.subjectteachereng
dc.subjectpupileng
dc.subjectduologueeng
dc.titleVerbální pedagogická komunikace v odborném výcviku na středních odborných učilištíchcze
dc.title.alternativeVerbal Educational Communication in Vocational Training at Secondary Vocational Schoolseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag19974
dc.description.abstract-translatedVerbal communication is currently a major problem of adolescent students. The vocational training at secondary vocational schools is not enough, but the big emphasis is insisted on teaching communication, especially on the verbal part, because students feel more connected with the activity of interpretation. Young people are our future so we have to prepare for them the best way of life in addition to family background the most active institutions are schools. The aim of the work will determine the problem of teacher's verbal communication with students in vocational training at secondary vocational schools. The theoretical part will be described in the educational communication training focusing on specific aspects and problems of verbal communication in this organizational form. The practical part will be processed using the questionnaire survey of teachers. The aim will be to determine what problems meet teachers in verbal communication in the vocational training.eng
dc.date.accepted2011-05-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství odborných předmětůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam