dc.contributor.advisor | Žlábková, Iva | |
dc.contributor.author | Rosová, Ludmila | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T13:33:28Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T13:33:28Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-03-31 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28474 | |
dc.description.abstract | Kázeň v současné době poukazuje na zvýšenou problematiku a to nejen ve škole, ale také v celé společnosti. I přes velké úsilí nás všech se k viditelnému zlepšení a uspokojivému výsledku bohužel nedochází. Je třeba najít řešení tohoto problému, které by bylo efektivní a dlouhodobé. Dalo by se říci, že kázeň je něco, co v naší společnosti chybí.
Cílem práce bude vysvětlení samotného pojme kázně a objasnění nevhodného chování s možnostmi řešení k daným problematikám.
V teoretické části práce budou popsány nejčastěji užívané pojmy a formy kázně a dále bude rozebíráno hlavní vymezení problému. Praktická část bude zpracována pomocí metody dotazníkového šetření u učitelů ze Středního odborného učiliště Netolice a Prachatice. Dotazník pro učitele bude zaměřen na vnímání kázně svých žáků a jak posuzují a řeší nevhodné chování. | cze |
dc.format | 51 | |
dc.format | 51 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | kázeň | cze |
dc.subject | motivace | cze |
dc.subject | učitel odborného výcviku | cze |
dc.subject | žák | cze |
dc.subject | autorita | cze |
dc.subject | discipline | eng |
dc.subject | motivation | eng |
dc.subject | certificated teacher | eng |
dc.subject | pupil | eng |
dc.subject | influence | eng |
dc.title | Kázeň v odborném výcviku na středních odborných učilištích | cze |
dc.title.alternative | Discipline in Vocational Training at Secondary Vocational Schools | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 19977 | |
dc.description.abstract-translated | Discipline currently points to increased problem not only in school but also throughout society. Despite the great efforts of all of us there is no visible and satisfactory result. It is necessary to find a solution to this problem which would be effective and long lasting. You could say that discipline is something missing in our society.
The aim of the work itself is an explanation of concept of discipline and clarification inappropriate behavior with possible solutions to the problems.
The theoretical part will describe the most frequently used terms and forms of discipline and then there will be analysed the main determination of this problem.
The practical part will be processed using the survey by teachers of secondary vocational schools Netolice and Prachatice. Questionnaire for teachers will focus on the perception of discipline of their pupils and how they criticize and solve inappropriate behavior. | eng |
dc.date.accepted | 2011-05-30 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství odborných předmětů | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |