dc.contributor.advisor | Žlábková, Iva | |
dc.contributor.author | Španingerová, Marie | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T13:33:32Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T13:33:32Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-03-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28477 | |
dc.description.abstract | Obsahem bakalářské práce je v teoretické části popis metod a jejich význam ve výuce, důležitost osobnosti učitele, vzájemných vztahů ve výchovně vzdělávacím procesu, motivace.
Zmapovat problematiku vyučovacích metod a možností uplatnění ve výuce na střední škole. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část.
V teoretické části jsou popsané vyučovací metody využitelné při výuce odborných předmětů, laboratorních pracích, odborném výcviku.
Cílem praktické části je zjistit, jaké vyučovací metody žáci při praktické výuce upřednostňují. Bude využita metoda dotazníku, který bude zadán žákům 1. ? 4. ročníku oboru Hotelnictví a turismus. | cze |
dc.format | 54 s. | |
dc.format | 54 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | vyučovací metoda | cze |
dc.subject | motivace | cze |
dc.subject | teoretická výuka | cze |
dc.subject | praktická výuka | cze |
dc.subject | odborný výcvik | cze |
dc.subject | žák | cze |
dc.subject | učitel | cze |
dc.subject | výchovně vzdělávací proces | cze |
dc.subject | aktivita | cze |
dc.subject | tvořivost | cze |
dc.subject | teaching method | eng |
dc.subject | motivation | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | training | eng |
dc.subject | professional training | eng |
dc.subject | pupil | eng |
dc.subject | teacher | eng |
dc.subject | activity | eng |
dc.subject | creativity | eng |
dc.title | Vyučovací metody a jejich využití ve výuce odborných předmětů na střední škole | cze |
dc.title.alternative | Teaching Methods and their Usage in Teaching of Specialized Subjects at Secondary Schools | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 19980 | |
dc.description.abstract-translated | In the theoretical part the bachelor´s work gives the characteristics of methods and their importance in the teaching process, deals with the importance of teacher´s personality, mutual teacher-pupil´s relations in teaching-educational process and motivation.
The mapping out of teaching methods and possibilities of their use in lessons at the secondary school. The work contains a theoretical and practical part.
The theoretical part includes the characteristics of methods applied in professional subject´s instruction, laboratory exercises and professional training.
The aim of the practical part is to find out the fact what teaching methods are preferred by pupils during their practical training.
The method of guestionnaire will be used and the guestionnaire will be completed by pupils of 1. ? 4. classes of the hotel and tourism study branch. | eng |
dc.date.accepted | 2011-05-24 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství odborných předmětů | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |