Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJandová, Renata
dc.contributor.authorBaďurová, Lucie
dc.date.accessioned2021-12-07T13:33:51Z
dc.date.available2021-12-07T13:33:51Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-04-05
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28493
dc.description.abstractV bakalářské práci zkoumám rozvoj grafomotoriky u dětí předškolního věku. V teoretické části jsem charakterizovala vývojové období předškolních dětí. Největší část v teoretické části jsem věnovala rozebíráním termínu grafomotorika a pojmům tomu blízkých. Charakterizovala jsem možné diagnostické metody zjišťující úroveň grafomotoriky a nastínila jsem možné poruchy ve vývoji dítěte, které mají obtíže s grafomotorikou. V praktické části jsem si vyzkoušela diagnostické metody pro zkoumání úrovně grafomotoriky, které jsem následně vyhodnotila. Pomocí strukturovaného rozhovoru jsem zpracovala kazuistiky jednotlivých dětí.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectgrafomotorikacze
dc.subjectvývoj dítětecze
dc.subjectlateralitacze
dc.subjectkresbacze
dc.subjectdiagnostické metodycze
dc.subjectsprávné návyky při psanícze
dc.subjectgraphomotoricseng
dc.subjectchild developmenteng
dc.subjectlateralityeng
dc.subjectdrawingeng
dc.subjectdiagnostic methodseng
dc.subjectgood writing habitseng
dc.titleRozvoj grafomotoriky u dětí předškolního věkucze
dc.title.alternativeThe development of graphomotory by pre-school childreneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag20001
dc.description.abstract-translatedIn my bachelor theses I research the development of graphomotory at the children in a preschool age. In the theoretical I have characterized the development period of the children in a preschool age. This part is mostly about the term graphomotory and terms connected to it. I have characterized possible diagnostic methods ascertaining the level of graphomotory and I have mentioned the possible disorders in the child development of the children who has problems with graphomotory. In the practical part I have tried and analyzed the diagnostic methods ascertaining the level of graphomotory. Through structured conversation I have done the casuistry of the certain children.eng
dc.date.accepted2011-04-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam