dc.contributor.advisor | Jandová, Renata | |
dc.contributor.author | Baďurová, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T13:33:51Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T13:33:51Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-04-05 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28493 | |
dc.description.abstract | V bakalářské práci zkoumám rozvoj grafomotoriky u dětí předškolního věku. V teoretické části jsem charakterizovala vývojové období předškolních dětí. Největší část v teoretické části jsem věnovala rozebíráním termínu grafomotorika a pojmům tomu blízkých. Charakterizovala jsem možné diagnostické metody zjišťující úroveň grafomotoriky a nastínila jsem možné poruchy ve vývoji dítěte, které mají obtíže s grafomotorikou.
V praktické části jsem si vyzkoušela diagnostické metody pro zkoumání úrovně grafomotoriky, které jsem následně vyhodnotila. Pomocí strukturovaného rozhovoru jsem zpracovala kazuistiky jednotlivých dětí. | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | grafomotorika | cze |
dc.subject | vývoj dítěte | cze |
dc.subject | lateralita | cze |
dc.subject | kresba | cze |
dc.subject | diagnostické metody | cze |
dc.subject | správné návyky při psaní | cze |
dc.subject | graphomotorics | eng |
dc.subject | child development | eng |
dc.subject | laterality | eng |
dc.subject | drawing | eng |
dc.subject | diagnostic methods | eng |
dc.subject | good writing habits | eng |
dc.title | Rozvoj grafomotoriky u dětí předškolního věku | cze |
dc.title.alternative | The development of graphomotory by pre-school children | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 20001 | |
dc.description.abstract-translated | In my bachelor theses I research the development of graphomotory at the children in a preschool age. In the theoretical I have characterized the development period of the children in a preschool age. This part is mostly about the term graphomotory and terms connected to it. I have characterized possible diagnostic methods ascertaining the level of graphomotory and I have mentioned the possible disorders in the child development of the children who has problems with graphomotory.
In the practical part I have tried and analyzed the diagnostic methods ascertaining the level of graphomotory. Through structured conversation I have done the casuistry of the certain children. | eng |
dc.date.accepted | 2011-04-27 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |