dc.contributor.advisor | Suchánková, Eva | |
dc.contributor.author | Benešová, Simona | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T13:34:14Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T13:34:14Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-03-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28511 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se věnuje problematice rozvoje komunikačních schopností u dětí v předškolní třídě mateřské školy. Jednotlivé kapitoly se zabývají komunikací, vývojem řeči u dítěte a jakým vliv má rodina, média a mateřská škola na rozvoj komunikačních schopností u těchto dětí. V další části práce pak pomocí dotazníkové metody zjišťuji, jakým způsobem se podílí rodina na rozvoji řeči dítěte a jak hodnotí učitelky mateřské školy úroveň verbálního vyjadřování u dětí v předškolní třídě. | cze |
dc.format | 76 s. | |
dc.format | 76 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | komunikace | cze |
dc.subject | řeč | cze |
dc.subject | jazyk | cze |
dc.subject | vývoj řeči | cze |
dc.subject | narušená komunikační schopnost | cze |
dc.subject | rodina | cze |
dc.subject | média | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | pedagog | cze |
dc.subject | Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. | cze |
dc.subject | communication | eng |
dc.subject | speech | eng |
dc.subject | language | eng |
dc.subject | speech development | eng |
dc.subject | disturbed communication ability | eng |
dc.subject | family | eng |
dc.subject | media | eng |
dc.subject | kindergarten | eng |
dc.subject | educational programme for pre-school education. | eng |
dc.title | Úroveň verbální komunikace u dětí v předškolní třídě mateřské školy | cze |
dc.title.alternative | Level of verbal communication in children in pre-Kindergarten class | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 20022 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with the issue of development of communication skills in children in pre- kindergarten class. Individual chapters deal with communication, speech and the influence and the influence of the family, media and kindergarten on the development of communication skilles in these children. In the next section, then use the questionnaire method identifies, how to evaluace the kindergartener level of verbal expression in children in the preschool class. | eng |
dc.date.accepted | 2011-04-26 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |