Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProcházka, Miroslav
dc.contributor.authorSuchánková, Hedvika
dc.date.accessioned2021-12-07T13:35:48Z
dc.date.available2021-12-07T13:35:48Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-04-05
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28574
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá tématem z oblasti školského managementu, jak se střední školy prezentují veřejnosti a do jaké míry úroveň těchto prezentací podporuje rodiče při rozhodování o výběru střední školy pro své děti. V teoretické části jsou popsány základní pojmy image, druhy image význam řízení vztahů ve službách, image školy a způsoby analyzování image. Cílem této práce je zjistit kritéria, podle kterých rodiče hledají vhodnou ekonomickou školu pro své dítě, a to ve vazbě na vybrané aspekty image školy. Z výsledků zpracovaných formou interview bylo vybráno několik významných kritérií souvisejících s image školy, které jsem následně sledovala v internetových prezentacích středních škol s ekonomickým zaměřením v oblasti Českých Budějovic.cze
dc.format76 s.
dc.format76 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectImagecze
dc.subjectdruhy imagecze
dc.subjectimage školycze
dc.subjectškolský managementcze
dc.subjectškola a její prostředícze
dc.subjectanalýza imagecze
dc.subjectimageeng
dc.subjectkinds of imageeng
dc.subjectschool imageeng
dc.subjectschool managementeng
dc.subjectschool and its environmenteng
dc.subjectimage analysiseng
dc.titleImage školy jako jedno z kritérií výběru střední školy rodiči a budoucími studentycze
dc.title.alternativeIntermediate school´s image as one of the selection criteria for parents and future studentseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag20226
dc.description.abstract-translatedMy baccalaureate work deals with the topic of management in the school system, how secondary schools present themselves in the public and to what extent the quality of such presentation motivates parents in their decision making process regarding the choice of a particular secondary school for their children. The theoretical section of my work is focussed on the basic concepts of image, its kinds, the significance of relations management in services, school image as well as image analysis. The objective of this work consists in finding out the criteria which are relevant for the choice of the appropriate business school as related to selected aspects of school image. Several significant criteria related to school image were selected on the basis of interview research. These criteria were subsequently studied and analysed in internet presentations of secondary schools of the České Budějovice region with economic or business focus.eng
dc.date.accepted2011-05-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství odborných předmětůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam