Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProcházka, Miroslav
dc.contributor.authorHejnová, Alena
dc.date.accessioned2021-12-07T13:35:54Z
dc.date.available2021-12-07T13:35:54Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-03-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28578
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá edukačním prostředím odborné učebny. Zaměřuje se na praktickou výuku oboru asistent zubního technika na středních zdravotnických školách. Teoretická část je věnována charakteristice již zmíněného oboru, praktické výuce z hlediska cílů, forem, metod výuky, ale také z pohledu sociálně psychologického klimatu. Další část teoretické části pojednává o vlastní výukové školní zubní laboratoři, zaměřuje se na hygienické podmínky, pravidla BOZP, materiální vybavení učeben a na didaktické prostředky. Praktickou část tvoří projekt odborné učebny a ověření, v jakých podmínkách probíhá praktická výuka a jak ji vnímají a hodnotí žáci i učitelé.cze
dc.format82 s.
dc.format82 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectedukační prostředícze
dc.subjectodborná učebnacze
dc.subjecteducational environmenteng
dc.subjectspecialized classroomeng
dc.titleEdukační prostředí odborné učebny a jeho reflexe žáky a pedagogy středních odborných školcze
dc.title.alternativeThe Educational Environment of a Specialized Classroom and its Reflection by Students and Teachers of Vocational Schoolseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag20230
dc.description.abstract-translatedThis thesis focuses on the educational environment of a specialized classroom. It concentrates on practice lessons in the branch of a dental technician assistant at medical high schools. The theoretical part is devoted to the characterization of the above mentioned branch and to professional education through its aims, systems, method and also through the social-psychological environment. The next section of the theoretical part describes a school dental laboratory, especially its hygienic conditions, H&S rules and the equipment. The practical part is in the form of a project of a specialized classroom. The project also shows teachers and students? opinions on the educational process in the specialized classroom.eng
dc.date.accepted2011-05-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství odborných předmětůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam