dc.contributor.advisor | Žlábková, Iva | |
dc.contributor.author | Musilová, Lenka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T13:37:39Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T13:37:39Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.date.submitted | 2011-07-13 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28636 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá volnočasovými aktivitami dětí středních škol.
V teoretické části je podle odborné literatury vymezen a charakterizován pojem volný čas, jeho funkce a způsoby využití. Významné postavení ve volnocasových aktivitách, v souladu se začleněním do společnosti, zaujímá i organizovaný a spontánní volný čas dětí.
V praktické části se dozvíme, jak středoškolská mládež tráví svůj volný čas
organizovanou či neorganizovanou činností. Jaký mají vliv stále se modernizující
informační technologie ? počítač, televize. Zda jsou žáci se svými volnočasovými
aktivitami spokojeni a jestli ve svém volném čase zažívají nudu. | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | volný čas | cze |
dc.subject | organizovaný volný čas | cze |
dc.subject | spontánní volný čas | cze |
dc.subject | adolescence | cze |
dc.subject | free time | eng |
dc.subject | organized free time | eng |
dc.subject | spontaneous free time | eng |
dc.subject | adolescence | eng |
dc.title | Volnočasové aktivity žáků středních škol | cze |
dc.title.alternative | Leisure Time Activities of Students of Hight Schools | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 25107 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis refers to the free time activities of the schoolchildren
attending high schools.
In the theoretic part, the term of free time is identified and determinated on
professional literature basis, its functions and ways of utilization. The significant character in the free time activities, in compliance with the integration to the society, contains also the organized and spontaneous children?s free time.
In the practical part we get to know how the high school teenagers spend their
free time in terms of organized or unorganized activities. Next, what impact do the modernizing technologies (computers, televisions) have and whether the schoolchildren are satisfied with their free time activities and if they are bored in their free time. | eng |
dc.date.accepted | 2011-08-29 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství odborných předmětů | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |