Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBetáková, Lucie
dc.contributor.authorŽižková, Barbora
dc.date.accessioned2021-12-07T13:41:42Z
dc.date.available2021-12-07T13:41:42Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-04-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28862
dc.description.abstractMá diplomová práce se zabývá rozvojem komunikačních dovedností prostřednictvím dramatických technik. V teoretické části se zabývám možností využití dramatických technik ve škole obecně i přímo v hodinách anglického jazyka. Snažím se vysvětlit největší výhody a nevýhody využití dramatických technik. Zabývám se také rolovou hrou jako základní dramatickou metodou a opravováním chyb během dramatických technik. Následuje pak definice pojmu komunikační dovednost a vysvětlení, jak komunikační dovednosti definuje RVP a SERRJ. V praktické části se věnuji nejprve charakteristice školy a třídy, ve které jsem prováděla výzkum. Následuje popis čtyř aktivit, které jsou založeny na dramatických technikách a zároveň jsou vhodné k rozvoji komunikačních dovedností u žáků. Mou snahou bylo, aby aktivity zapadaly do sylabu výuky dané třídy. Cílem práce je ukázat teoretická východiska a praktické využití dramatických technik a zjistit, zda jsou dramatické techniky skutečně vhodné pro rozvoj komunikačních dovedností u žáků.cze
dc.format95 s. (155 785 znaků)
dc.format95 s. (155 785 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdramatické technikycze
dc.subjectkomunikační dovednosticze
dc.subjectvýuka anglického jazykacze
dc.subjectdrama techniqueseng
dc.subjectcommunicative skillseng
dc.subjectteaching Englisheng
dc.titleRozvoj komunikačních dovedností prostřednictvím dramatických technikcze
dc.title.alternativeDeveloping Communicative Skills through Drama Techniqueseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag17758
dc.description.abstract-translatedMy Diploma Thesis deals with developing communicative skills through drama techniques. In the theoretical part I concern myself with the use of drama techniques at school in general and also in English lessons. I am trying to demonstrate the greatest advantages and disadvantages of using the drama techniques. I also deal with role play as a basic drama method and with correcting mistakes during drama techniques in the class. This is followed by the definition of the term communicative skill and explanation of how communicative skills are defined in the Framework Educational Program and in the Common European Framework of Reference for Languages. The practical part deals with the characteristics of the school and the class in which I did my research. This is followed by the description of four activities that are based on the drama techniques and are also suitable for developing communicative skills. I was trying to fit these activities into the English syllabus of the particular class. The aim of the Diploma Thesis is to show the theoretical basis and practical use of the drama techniques and to decide whether the drama techniques are really suitable for developing communicative skills of the students.eng
dc.date.accepted2011-05-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-AJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam