Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrejčí, Milada
dc.contributor.authorMelušová, Andrea
dc.date.accessioned2021-12-08T07:05:16Z
dc.date.available2021-12-08T07:05:16Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28966
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá komparací cirkadiánní typologie a cirkadiánních rytmů u sportujících adolescentů (hráčů metané) a nesportujících adolescentů, které se v různých aspektech liší, vzhledem k rozdílnému životnímu stylu, jež může mít následně ve svých důsledcích nepříznivý vliv na zdraví. Cílem práce je přiblížit téma cirkadianní typologie a cirkadiánních rytmů a prokázat jejich význam pro výchovu ke zdraví v souvislosti se zdravým životním stylem. Dalším cílem je snaha porovnat kvalitu života sportujících a nesporujících adolescentů, na základě vlivu fyzické aktivity. Výzkumná část díky dotazníkům cirkadiánní typologie prokazuje existenci jednotlivých cirkadiánních typů a jejich návyky. Na základě získaných informací navrhuje tato bakalářská práce edukační intervenční program pro rozvoj schopností nutných pro hru metané.cze
dc.format58 s.
dc.format58 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectcirkadiánní typologiecze
dc.subjectcirkadiánní rytmycze
dc.subjectmetanácze
dc.subjectpsychosportogramcze
dc.subjectvýchova ke zdravícze
dc.subjectzdravý životní stylcze
dc.subjectcircadian typologyeng
dc.subjectcircadian rhythmseng
dc.subjecticestocksporteng
dc.subjectpsychosportsgrameng
dc.subjecthealth educationeng
dc.subjecthealthy lifestyleeng
dc.titleKomparace cirkadiánní typologie a cirkadiánních rytmů u sportujících adolescentů (hráčů metané) a nesportujících adolescentůcze
dc.title.alternativeComparison of circadian typology and circadian rhythms in groups of sporting adolescents (ice-stock sport players) and unsporting adolescents.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag18625
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis deals with a comparison of circadian typology and circadian rhythms in groups of sporting adolescents (icestocksport players) and unsporting adolescents, which are in many aspects not the same, because they have different lifestyles, which as a consequence affects their health. The aim of this thesis is to classify circadian typology and circadian rhythms and demonstrate the value of health education including that of a healthy lifestyle. Another matter of interest is trying to compare the quality of life of sporting and unsporting adolescents, depending on physical activity. The research section supported by a questionnaire on circadian typology points to the existence of circadian types and their resulting habits. On the bases of obtained information suggest this thesis an educational interventional program for development of capabilities necessary for playing icestocksport.eng
dc.date.accepted2012-06-07
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineVýchova ke zdravícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam