Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPexa, Petr
dc.contributor.authorPelc, Radek
dc.date.accessioned2021-12-08T07:05:21Z
dc.date.available2021-12-08T07:05:21Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2011-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28982
dc.description.abstractTato bakalářská práce bude zpracovávat aktuální problematiku informačních kanálů, kterými lze rychle sdělovat a přijímat novinky a aktuální informace osobního nebo firemního typu. Cílem práce je zaměřit se na principy tvorby RSS zdrojů a záznamů ve formátu Atom a porovnání čteček, resp. webových a desktopových agregátorů zpráv (feedů) - např. Flock, Google Reader, Bloglines, Technorati, Netvibes, Pageflakes, FeedDemon, Liferea, BlogBridge, RSSOwl, RSS Bandit, NewsFire, SharpReader, Mindity, Sage, NewsFox, čteček integrovaných do browserů, groupwaru a komunikačních programů (Firefox Live Bookmarks, Mozilla Thunderbird, IBM Lotus Notes, Omea Reader, MS Outlook apod.). Dále v práci budou popsány i technologie audio a TV kanálů (podcasting, Media RSS, RSS TV). Součástí práce bude vytvoření informačního kanálu pro zvolenou základní školu.cze
dc.format108s (106 723)
dc.format108s (106 723)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titleInformační kanály a signální zdrojecze
dc.title.alternativeInformation channels and signal sourceseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag19946
dc.description.abstract-translatedThis work deals with topical questions of information channels and signal sources. In my case the beginning of this work is focused on the principle of creating RSS channels and records in format Atom and RSS. I skatch in the basic frame, optional and obligatory and optional elements of Atom and RSS. In the next section I compare and evaluate separate readers (Flock, Google Reader) and integrated reader for Browsers (Firefox Live Bookmarks, MS Outlook) according to predetermined standards, that I have set. In this work is included the questionnaire research, in which is probed, whether is expanded a given RSS technology, who uses it, and which readers and equipments are used for receiving news. Further in this work I describe the technology of audio and TV channels (podcasting, media RSS and RSS TV). The conclusion of the work is created by practical part, where the demonstration illustration of a information channel for select elementary school is inserted.eng
dc.date.accepted2012-01-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineInformační technologie ve vzdělávánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam