Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorCvach, Radek
dc.contributor.authorVodičková, Alena
dc.date.accessioned2021-12-08T07:05:23Z
dc.date.available2021-12-08T07:05:23Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2011-12-08
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/28989
dc.description.abstractMultikulturní výchova je aktuálním tématem našeho školství. Současná etapa transformace našeho školství klade ve svých rámcových vzdělávacích programech pro předškolní vzdělávání a rámcových vzdělávacích programech pro základní vzdělávání velký důraz. Teoretická část vymezuje na základě odborné literatury pojmy multikulturalita a multikulturní výchova a naznačuje, jaké možnosti pro ni nabízejí volnočasové aktivity. Dále pak jsou charakterizovány hlavní rysy volnočasových aktivit. V praktické části práce je zmapováno, jak tráví volný čas děti z různých etnik a zda se způsob jejich trávení u těchto skupin dětí liší. Dále je zjištěno, jaké jsou přínosy volnočasových aktivit pro jejich lepší socializaci. Poznatky z výzkumu mohou sloužit k zamyšlení rodičů nad volným časem svých dětí a nad různými možnostmi, jak volný čas lépe využít.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMultikulturacze
dc.subjectmultikulturní výchovacze
dc.subjectetnické skupinycze
dc.subjectvolný čascze
dc.subjectvolnočasové aktivitycze
dc.subjectMulticulturalismeng
dc.subjectmulticultural educationeng
dc.subjectethnic groupeng
dc.subjectleisureeng
dc.subjectleisure activities.eng
dc.titleVýznam volnočasových aktivit u dětí předškolního a mladšího školního věku z různých etnických komunit.cze
dc.title.alternativeThe importance of leisure activities for preschool and school age from various ethnic communities.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag20039
dc.description.abstract-translatedMulticultural education is a current topic of our education. The current stage in the transformation of our educational system puts in their curriculum framework for preschool education and curriculum framework for basic education emphasis. The theoretical part sets based on the literature and concepts of multiculturalism and multicultural education suggests the possibilities for leisure activities it offers. Furthermore, the main features are characterized by leisure activities. In the practical part is mapped to spend their free time children from different ethnic groups and whether the way they spend in these different groups of children. It is found, what are the benefits of leisure activities to improve their socialization. Findings from research can be used to think parents over their children's leisure time and the different possibilities of how to make better use of leisure time.eng
dc.date.accepted2012-01-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam