Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFranclová, Marta
dc.contributor.authorČervenková, Michaela
dc.date.accessioned2021-12-08T07:05:42Z
dc.date.available2021-12-08T07:05:42Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-05
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29037
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou spolupráce školy a rodiny. Teoretická část mapuje uchopení této problematiky v kurikulárních dokumentech. Charakterizuje předškolní a základní vzdělávání podle Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní výchovu (RVP PV) a Rámcového vzdělávacího programu pro základní školy (RVP ZŠ). Pozornost je také věnována roli učitele, rodiče i dítěte, kterou při této spolupráci sehrávají. Praktickou část tvoří výzkum, jehož cílem je charakterizovat odlišnosti spolupráce na různých typech škol (MŠ, 1.st.ZŠ a 2.st.ZŠ). Dále zjišťuji, jaké jsou zkušenosti rodičů a učitelů ze vzájemné spolupráce.cze
dc.format59 s. (78 557 znaků)
dc.format59 s. (78 557 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspoluprácecze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectškolacze
dc.subjectrodičecze
dc.subjectděticze
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjectzákladní vzdělávánícze
dc.subjectrolecze
dc.subjectkompetencecze
dc.subjectbariérycze
dc.subjectCooperationeng
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectschooleng
dc.subjectparentseng
dc.subjectpre-school eduactioneng
dc.subjectelementary educationeng
dc.subjectroleeng
dc.subjectcompetenceeng
dc.subjectbarrierseng
dc.titleSpolupráce školy a rodinycze
dc.title.alternativeTHE SCHOOL AND FAMILY COOPERATIONeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag23002
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the issue of cooperation between school and family. The theoretical part describes this issue in the curricula documents. It describes pre-school and elementary schools education according to the Framework Educational Programme. Attention is also paid to the roles of teachers, parents and children when cooperating. The practical part is based on research of different types of cooperation at different school levels. It tries to find out what the experience of parents and teachers with mutual cooperation might be.eng
dc.date.accepted2012-04-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam