dc.contributor.advisor | Franclová, Marta | |
dc.contributor.author | Červenková, Michaela | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:05:42Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:05:42Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-04-05 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29037 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá problematikou spolupráce školy a rodiny.
Teoretická část mapuje uchopení této problematiky v kurikulárních dokumentech. Charakterizuje předškolní a základní vzdělávání podle Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní výchovu (RVP PV) a Rámcového vzdělávacího programu pro základní školy (RVP ZŠ). Pozornost je také věnována roli učitele, rodiče i dítěte, kterou při této spolupráci sehrávají.
Praktickou část tvoří výzkum, jehož cílem je charakterizovat odlišnosti spolupráce na různých typech škol (MŠ, 1.st.ZŠ a 2.st.ZŠ). Dále zjišťuji, jaké jsou zkušenosti rodičů a učitelů ze vzájemné spolupráce. | cze |
dc.format | 59 s. (78 557 znaků) | |
dc.format | 59 s. (78 557 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | spolupráce | cze |
dc.subject | komunikace | cze |
dc.subject | škola | cze |
dc.subject | rodiče | cze |
dc.subject | děti | cze |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cze |
dc.subject | základní vzdělávání | cze |
dc.subject | role | cze |
dc.subject | kompetence | cze |
dc.subject | bariéry | cze |
dc.subject | Cooperation | eng |
dc.subject | communication | eng |
dc.subject | school | eng |
dc.subject | parents | eng |
dc.subject | pre-school eduaction | eng |
dc.subject | elementary education | eng |
dc.subject | role | eng |
dc.subject | competence | eng |
dc.subject | barriers | eng |
dc.title | Spolupráce školy a rodiny | cze |
dc.title.alternative | THE SCHOOL AND FAMILY COOPERATION | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 23002 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis deals with the issue of cooperation between school and family. The theoretical part describes this issue in the curricula documents. It describes pre-school and elementary schools education according to the Framework Educational Programme. Attention is also paid to the roles of teachers, parents and children when cooperating.
The practical part is based on research of different types of cooperation at different school levels. It tries to find out what the experience of parents and teachers with mutual cooperation might be. | eng |
dc.date.accepted | 2012-04-24 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |