Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVítečková, Miluše
dc.contributor.authorMachová, Tereza
dc.date.accessioned2021-12-08T07:05:43Z
dc.date.available2021-12-08T07:05:43Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29038
dc.description.abstractTato bakalářská práce s názvem ?Sebehodnocení dětí na běžném typu střední školy a střední škole waldorfské ? porovnání? popisuje využívání studentského sebehodnocení a jeho metod na středních školách. Cílem práce je porovnávání situace na školách běžného typu a školách waldorfských. V teoretické části bylo sebehodnocení popsáno z pohledu psychologie a pedagogiky, byly shrnuty základní metody sebehodnocení a vliv stylu vedení učitele na sebehodnocení dospívajících. V praktické části práce bylo provedeno výzkumné šetření zabývající se otázkou jakým způsobem je sebehodnocení prováděno na středních školách běžného typu a waldorfských školách a jak danou problematiku vnímají studenti a jejich učitelé. Na základě získaných dat lze konstatovat, že podmínky pro používání sebehodnocení jsou na waldorfských školách příznivější.cze
dc.formats.57
dc.formats.57
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectAdolescentcze
dc.subjectsebehodnocenícze
dc.subjectstřední školacze
dc.subjectstyl vedenícze
dc.subjectwaldorfská školacze
dc.subjectAdultseng
dc.subjectself-esteemeng
dc.subjectleadership styleeng
dc.subjectsecondary schooleng
dc.subjectteacher´s attitudeeng
dc.subjectwaldorfs´s schooleng
dc.titleSebehodnocení dětí na běžném typu střední školy a střední škole waldorfské - porovnání.cze
dc.title.alternativeComparison of self - image evaluation of students at common secondary and at Waldorf type school.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag23094
dc.description.abstract-translatedThis bachelor work called "Comparison of Childrens´ self-esteem at Common types of secondary schools and at Secondary schools of Waldorf type " has been focussed on students´ self-esteem and its methodology.The target of the work is to compare what the situation in common secondary schools and secondary schools of Waldorf type is like. In the theoretical part is the problem of self-esteem observed from the point of pedagogy and psychology. Further it presents methods of self-esteem as well as the influence of teacher´s attitude dealing with self-esteem of adults. The practical part brings some results of the search which was done in both types of secondary schools included teachers and students view. Based on the gathered results it is obvious that Waldorf type of school has got better conditions for gaining Children´s self-esteem.eng
dc.date.accepted2012-05-21
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství odborných předmětůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam