Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPolčáková, Jana
dc.contributor.authorDoležalová, Ivana
dc.date.accessioned2021-12-08T07:05:46Z
dc.date.available2021-12-08T07:05:46Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29045
dc.description.abstractZávěrečná bakalářská práce se zabývá problematikou celoživotního vzdělávání učitelek mateřských škol, zejména oblastí dalšího vzdělávání a přístupem předškolních pedagogů k profesnímu rozvoji. První část práce vychází z teoretického zpracování požadavků na odbornou vybavenost předškolních pedagogů a ukazuje některé možné cesty dalšího vzdělávání podle uvedené literatury. Druhá část přináší pohled učitelek mateřských škol na vlastní potřebu zvyšování profesní odbornosti. Zabývá se příležitostmi k dalšímu vzdělávání v běžné praxi předškolního pedagoga a snaží se nastínit, jaké formy vzdělávacích aktivit učitelky mateřských škol nejvíce preferují. Hledá odpovědi na otázky využití získaných informací v procesu inovací předškolního kurikula. Tato část se opírá o zpracované výsledky dotazníkového šetření, které se uskutečnilo mezi učitelkami mateřských škol v Kraji Vysočina.cze
dc.format44 s.
dc.format44 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectCeloživotní vzdělávánícze
dc.subjectdalší vzdělávánícze
dc.subjectučitelka mateřské školycze
dc.subjectkompetencecze
dc.subjectodborný růst.cze
dc.subjectLifelong educationeng
dc.subjectfurther educationeng
dc.subjectteacher of nursery schooleng
dc.subjectcompetenceeng
dc.subjectprofessional growth.eng
dc.titleOdborný růst předškolního pedagoga a jeho význam pro vzdělávání dítěte v MŠcze
dc.title.alternativeProfessional growing of preschool educationalist and his importance for education of children in kindergarten.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag23435
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with problems of lifelong education of teachers of nursery schools especially with sphere of further education and with approach of preschool teachers to profession development.The first part of the thesis is based on theoretical processing of reguirements of professional equipment of preschool teachers and shows some possible ways of further education according to mentioned literature. The other part brings a view of teachers of nursery schools of their own requirement of increase of expert knowledge. It deals with opportunities to further education in usual practice of preschool teachers and tries to outline what forms of educational activities are preferrend by teachers of nursery schools most. It looks for answers to questions of taking advantage of gained information in process of innovations of preschool curriculum. This part leans on treated results of questionnaire investigation that have been realized among teachers of nursery schools in region Vysočina.eng
dc.date.accepted2012-04-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam