Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Eva
dc.contributor.authorBartošová, Zuzana
dc.date.accessioned2021-12-08T07:06:08Z
dc.date.available2021-12-08T07:06:08Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29084
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na vesnické mateřské školy a jejich problémy. Jejím cílem je upozornit na problémy, které sužují vesnické mateřské školy a pokusit se nastínit cestu k jejich řešení. V první, teoretické části, je nahlíženo na podmínky a organizaci předškolního vzdělávání především z pohledu Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání a jeho výkladů, s důrazem na jejich význam pro fungování každé mateřské školy. Ve druhé, praktické části, je formou strukturovaného rozhovoru mapována problematika deseti vesnických mateřských škol na okrese Jindřichův Hradec. Součástí praktické části je též případová studie jednotřídní mateřské školy v Novosedlech nad Nežárkou.cze
dc.format63 s. (104 348 znaků)
dc.format63 s. (104 348 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpodmínky a organizace z Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávánícze
dc.subjectvesnické mateřské školycze
dc.subjectperspektivy vesnických mateřských školcze
dc.subjectconditions and organization from the Framework curriculum for pre-school education - village nursery school - perspectives village nursery schooleng
dc.titleVesnické mateřské školy a jejich problémycze
dc.title.alternativeVillage nursery school and their problemseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag23954
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is focused on village nursery schools and their problems. The target of the thesis is to point out problems, which trouble the village nursery school, and to try to sketch a way to the solution. The first part is theoretical. There is looked on conditions and organization of pre-school education mainly from perspective of the Framework curriculum for pre-school education and its explanations with accent on their importance for the functioning of every nursery school. In the second part, practical, there are mapped problems of ten village nursery schools in Jindřichův Hradec region using a structured interviews. The case study of one-class nursery school in Novosedly nad Nežárkou is also a component of the practical part.eng
dc.date.accepted2012-04-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam