dc.contributor.advisor | Svobodová, Eva | |
dc.contributor.author | Bartošová, Zuzana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:06:08Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:06:08Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-03-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29084 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zaměřuje na vesnické mateřské školy a jejich problémy. Jejím cílem je upozornit na problémy, které sužují vesnické mateřské školy a pokusit se nastínit cestu k jejich řešení. V první, teoretické části, je nahlíženo na podmínky a organizaci předškolního vzdělávání především z pohledu Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání a jeho výkladů, s důrazem na jejich význam pro fungování každé mateřské školy. Ve druhé, praktické části, je formou strukturovaného rozhovoru mapována problematika deseti vesnických mateřských škol na okrese Jindřichův Hradec. Součástí praktické části je též případová studie jednotřídní mateřské školy v Novosedlech nad Nežárkou. | cze |
dc.format | 63 s. (104 348 znaků) | |
dc.format | 63 s. (104 348 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | podmínky a organizace z Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání | cze |
dc.subject | vesnické mateřské školy | cze |
dc.subject | perspektivy vesnických mateřských škol | cze |
dc.subject | conditions and organization from the Framework curriculum for pre-school education - village nursery school - perspectives village nursery school | eng |
dc.title | Vesnické mateřské školy a jejich problémy | cze |
dc.title.alternative | Village nursery school and their problems | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 23954 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis is focused on village nursery schools and their problems. The target of the thesis is to point out problems, which trouble the village nursery school, and to try to sketch a way to the solution. The first part is theoretical. There is looked on conditions and organization of pre-school education mainly from perspective of the Framework curriculum for pre-school education and its explanations with accent on their importance for the functioning of every nursery school. In the second part, practical, there are mapped problems of ten village nursery schools in Jindřichův Hradec region using a structured interviews. The case study of one-class nursery school in Novosedly nad Nežárkou is also a component of the practical part. | eng |
dc.date.accepted | 2012-04-24 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |