Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Eva
dc.contributor.authorZvánovcová, Luďka
dc.date.accessioned2021-12-08T07:06:09Z
dc.date.available2021-12-08T07:06:09Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29085
dc.description.abstractZáměrem bakalářské práce je nahlédnout do světa pohádek a příběhů skrytého v knihách a předávaného dospělými současným dětem. V teoretické části na základě studia literatury pro děti předškolního věku je snahou upozornit na literárně hodnotná díla pro děti především v oblasti prozaických příběhů a pohádek v historickém i současném pohledu. Dále vyzdvihnout význam pohádek a příběhů pro předškolní děti. Praktická část zjišťuje vztah učitelek mateřských škol, rodičů a dětí ke knize. A to na základě dotazníkového šetření učitelek a rodičů a rozhovoru s dětmi. Poslední část práce je zaměřena na cestu za kvalitní literaturou pro děti.cze
dc.format54
dc.format54
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectliteratura pro děticze
dc.subjectrodičecze
dc.subjectučitelky mateřských školcze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectliterary for childreneng
dc.subjectparentseng
dc.subjectteachers kindergarteneng
dc.subjectperschool childreneng
dc.titleCo čteme předškolním dětemcze
dc.title.alternativeWhat we read to preschool Childreneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag23956
dc.description.abstract-translatedThe aim of this work is to look into the world of fairy tales and stories hidden in the books which are being passed on the current children by the adults. In the theoretical part the student is trying to draw attention to valuable literary works for preschool children especially in the prose stories and fairy tales in a historical and contemporary perspective. Further, the student highlights the importance of fairy tales and stories for preschool children. The practical part is focused on the relationship of kindergarten teachers, parents and children to the book. It is based on a questionnaire survey of teachers and parents and on the interview with children. The last part focuses on the quest for quality literature for children.eng
dc.date.accepted2012-04-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam