dc.contributor.advisor | Svobodová, Eva | |
dc.contributor.author | Zvánovcová, Luďka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:06:09Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:06:09Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-04-02 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29085 | |
dc.description.abstract | Záměrem bakalářské práce je nahlédnout do světa pohádek a příběhů skrytého v knihách a předávaného dospělými současným dětem.
V teoretické části na základě studia literatury pro děti předškolního věku je snahou upozornit na literárně hodnotná díla pro děti především v oblasti prozaických příběhů a pohádek v historickém i současném pohledu. Dále vyzdvihnout význam pohádek a příběhů pro předškolní děti.
Praktická část zjišťuje vztah učitelek mateřských škol, rodičů a dětí ke knize. A to na základě dotazníkového šetření učitelek a rodičů a rozhovoru s dětmi. Poslední část práce je zaměřena na cestu za kvalitní literaturou pro děti. | cze |
dc.format | 54 | |
dc.format | 54 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | literatura pro děti | cze |
dc.subject | rodiče | cze |
dc.subject | učitelky mateřských škol | cze |
dc.subject | předškolní věk | cze |
dc.subject | literary for children | eng |
dc.subject | parents | eng |
dc.subject | teachers kindergarten | eng |
dc.subject | perschool children | eng |
dc.title | Co čteme předškolním dětem | cze |
dc.title.alternative | What we read to preschool Children | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 23956 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of this work is to look into the world of fairy tales and stories hidden in the books which are being passed on the current children by the adults.
In the theoretical part the student is trying to draw attention to valuable literary works for preschool children especially in the prose stories and fairy tales in a historical and contemporary perspective. Further, the student highlights the importance of fairy tales and stories for preschool children.
The practical part is focused on the relationship of kindergarten teachers, parents and children to the book. It is based on a questionnaire survey of teachers and parents and on the interview with children. The last part focuses on the quest for quality literature for children. | eng |
dc.date.accepted | 2012-04-25 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |