dc.contributor.advisor | Smržová, Lenka | |
dc.contributor.author | Černá, Barbora | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:06:22Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:06:22Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-03-28 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29105 | |
dc.description.abstract | Práce pojednává o spolupráci mateřské školy a rodiny v oblasti environmentálního vzdělávání a výchovy dětí předškolního věku. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů a funkcí rodiny, mateřské školy a environmentální výchovy. Jsou zde vypsány možné formy spolupráce mateřské školy a rodiny v této oblasti. V praktické části jsou vymezeny cíle a metodika práce a provedena analýza dotazníkového šetření. Na závěr je uskutečněno celkové shrnutí výsledků výzkumu. Poslední část práce představují návrhy společných aktivit pro rodiče a mateřské školy s environmentální tematikou. | cze |
dc.format | 60 s. (84 325 znaků) | |
dc.format | 60 s. (84 325 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Klíčová slova: mateřská škola | cze |
dc.subject | rodina | cze |
dc.subject | spolupráce | cze |
dc.subject | environmentální výchova | cze |
dc.subject | Key words: nursery school | eng |
dc.subject | family | eng |
dc.subject | co-operation | eng |
dc.subject | environmental education | eng |
dc.title | Spolupráce mateřské školy a rodiny v oblasti environmentálního vzdělávání | cze |
dc.title.alternative | Cooperation between Kindergarten and family in environmental education | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 24035 | |
dc.description.abstract-translated | The work deals with the cooperation of the nursery school and the family in the area
of environmental education and education of pre-school childern. The theoretical part
is focused on explanation of concepts and functions of the family, nursery schoul
and environmental education. There are listed possible forms of cooperation of nursery school and the family in this area. In the practical part of this work, there are determined objectives and methology of work and analysis of the questionnaire survey. Finally,
a summary of the whole research results is carried out. The last part of this work represents proposals of joint activities for parents and nursery schools with environmental themes. | eng |
dc.date.accepted | 2012-04-23 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |