Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorStuchlíková, Iva
dc.contributor.authorKováčová, Klára
dc.date.accessioned2021-12-08T07:06:26Z
dc.date.available2021-12-08T07:06:26Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29111
dc.description.abstractBakalářská práce zjišťuje platnost vlastního překladu dotazníku učební motivace PALS v českých podmínkách. Metoda vychází z teorie cíle Carol Dweckové a je jí věnována teoretická část práce spolu se základním přehledem v oblasti školní motivace. Výzkum byl proveden na vzorku 549 žáků 8. a 9. ročníků a výsledky byly porovnány s původní studií Carol Midgleyové et al. (2000). Po provedení faktorové analýzy a analýzy reliability je zřejmé, že je třeba použité položky zjednodušit a více přizpůsobit českému jazyku, ale i přesto výsledky výzkumu ukazují, že tato metoda dobře rozlišuje cíle i v českých podmínkách a po získání dalších výzkumných dat je její platné využití v praxi možné.cze
dc.format65 s. (92 941 znaků)
dc.format65 s. (92 941 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmotivacecze
dc.subjectškolní psychologiecze
dc.subjectteorie cílecze
dc.subjectmastery cílcze
dc.subjectperformance cílcze
dc.subjectPALScze
dc.subjectpotřeba výkonucze
dc.subjectmotivationeng
dc.subjecteducational psychologyeng
dc.subjectgoal theoryeng
dc.subjectmastery goaleng
dc.subjectperformance goaleng
dc.subjectPALSeng
dc.subjectneed for achievementeng
dc.titleČeská adaptace dotazníků učební motivace Patterns of Adaptive Learning Scales (PALS)cze
dc.title.alternativeDevelopment of the Czech form of the Patterns of Adaptive Learning Scales (PALS)eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag24123
dc.description.abstract-translatedThe undergraduate thesis explores validity of genuine Czech translation of PALS questionnaire in Czech environment. This method is built on Carol Dweck?s goal theory, which is described in theoretical part, also with basic background in the field of educational motivation. Research was conducted on the sample of 549 pupils in 8th and 9th grade and their results were compared with original research of Carol Midgley et al. (2000). Factor analysis and reliability analysis was done on used scales and it is obvious that simplification and language modification of items is needed, but still it appears from the results that this method distinguish goals correctly in Czech environment and it can be put into practice after further research.eng
dc.date.accepted2012-06-06
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePsychologiecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programPsychologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeMan, František


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam