Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVaněčková, Olga
dc.contributor.authorDolejší, Jana
dc.date.accessioned2021-12-08T07:06:43Z
dc.date.available2021-12-08T07:06:43Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-03-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29132
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na problematiku možností učitelek mateřských škol v prevenci rizika specifických poruch učení. V první části jsou popsána teoretické zá-klady pro studium dané problematiky. Je obsaženo rozdělení, příčiny, diagnostika, pre-vence specifických poruch učení a případná práce s rizikovými dětmi. V druhé části práce je provedeno a vyhodnoceno dotazníkové šetření mezi učitelkami mateřských škol. Šetření zjišťuje, jak učitelky mateřských škol hodnotí svou obeznámenost s pro-blematikou specifických poruch učení, a zda znají a ve vlastní práci využívají metody zaměřené na prevenci vzniku a včasnou diagnostiku specifických poruch učení.cze
dc.format75 s. (98 156)
dc.format75 s. (98 156)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspecifické poruchy učenícze
dc.subjectdyslexiecze
dc.subjectprevence a diagnostika specifických poruch učenícze
dc.subjectpráce s rizikovými dětmicze
dc.subjectdeficity dílčích funkcícze
dc.subjectspecific learning disorderseng
dc.subjectdyslexiaeng
dc.subjectpreventiv and diagnostics of specific learning disorderseng
dc.subjectwork with risk childreneng
dc.subjectpartial functions deficiteng
dc.titleMožnosti učitelek MŠ v prevenci rizika specifických poruch učení.cze
dc.title.alternativePossibilities of nursery school teachers in prevention of risks of specific learning disorders.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag24285
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on problems of possibilities of nursery school teachers in prevention of risks of specific learning disorders. In the first part, there are described theoretical basis for the study of this problems. It consists of sorting, causes, diagnostics and prevention of the specific learning disorders and potential work with risk children. In the second part of the thesis, there is accomplished and assessed a questionnaire re-search between nursery school teachers. The target of the research is to find out how the nursery school teachers evaluate their familiarity with the problems of specific learning disorders and whether they know and use the methods focused on prevention of com-mencement and early diagnostics of specific learning disorders.eng
dc.date.accepted2012-04-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam