dc.contributor.advisor | Vaněčková, Olga | |
dc.contributor.author | Dolejší, Jana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:06:43Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:06:43Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-03-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29132 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku možností učitelek mateřských škol v prevenci rizika specifických poruch učení. V první části jsou popsána teoretické zá-klady pro studium dané problematiky. Je obsaženo rozdělení, příčiny, diagnostika, pre-vence specifických poruch učení a případná práce s rizikovými dětmi. V druhé části práce je provedeno a vyhodnoceno dotazníkové šetření mezi učitelkami mateřských škol. Šetření zjišťuje, jak učitelky mateřských škol hodnotí svou obeznámenost s pro-blematikou specifických poruch učení, a zda znají a ve vlastní práci využívají metody zaměřené na prevenci vzniku a včasnou diagnostiku specifických poruch učení. | cze |
dc.format | 75 s. (98 156) | |
dc.format | 75 s. (98 156) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | specifické poruchy učení | cze |
dc.subject | dyslexie | cze |
dc.subject | prevence a diagnostika specifických poruch učení | cze |
dc.subject | práce s rizikovými dětmi | cze |
dc.subject | deficity dílčích funkcí | cze |
dc.subject | specific learning disorders | eng |
dc.subject | dyslexia | eng |
dc.subject | preventiv and diagnostics of specific learning disorders | eng |
dc.subject | work with risk children | eng |
dc.subject | partial functions deficit | eng |
dc.title | Možnosti učitelek MŠ v prevenci rizika specifických poruch učení. | cze |
dc.title.alternative | Possibilities of nursery school teachers in prevention of risks of specific learning disorders. | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 24285 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis is focused on problems of possibilities of nursery school teachers in prevention of risks of specific learning disorders. In the first part, there are described theoretical basis for the study of this problems. It consists of sorting, causes, diagnostics and prevention of the specific learning disorders and potential work with risk children. In the second part of the thesis, there is accomplished and assessed a questionnaire re-search between nursery school teachers. The target of the research is to find out how the nursery school teachers evaluate their familiarity with the problems of specific learning disorders and whether they know and use the methods focused on prevention of com-mencement and early diagnostics of specific learning disorders. | eng |
dc.date.accepted | 2012-04-25 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |