Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVítečková, Miluše
dc.contributor.authorSládková, Václava
dc.date.accessioned2021-12-08T07:06:44Z
dc.date.available2021-12-08T07:06:44Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29134
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je spontánní kresba dětí v mateřské škole. Z tohoto důvodu teoretická část stručně charakterizuje předškolní období.Dále jsou zmíněna jednotlivá vývojová stádia kresby dítěte předškolního věku a popisován význam, vyžití i zvláštnosti spontánní kresby. Praktická část přináší výsledky smíšeného výzkumu, realizovaného pozorováním a prostřednictvím rozhovorů. Současně jsou zde uvedeny tři případové studie. Cílem bakalářské práce je hlubší vhled do problematiky spontánní kresby dětí různých věkových skupin navštěvujících mateřskou školu. Sledovanými oblastmi je volba tématu, barev, hospodaření s časem, porovnání kreseb dětí stejné i různé věkové kategorie, umístění a velikost kresby a genderové hledisko.cze
dc.format68 stran
dc.format68 stran
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspontánní kresbacze
dc.subjectkresbacze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectspontaneous drawingeng
dc.subjecta drawingeng
dc.subjectpre-school ageeng
dc.titleSPONTÁNNÍ KRESBA U DĚTÍ V MATEŘSKÉ ŠKOLEcze
dc.title.alternativeThe spontaneous drawings by nursery children.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag24287
dc.description.abstract-translatedThe topic of this bachelor´s work is spontaneous drawing of pre-school children. For this reason the theoretical part briefly characterises a pre-school period. Further, the work mentions individual development stages of drawing of pre-school children and describes significance, use and special features of spontaneous drawing. The practical part brings results of a mixed survey that was realized by means of monitoring and interviews. Three case studies are described, too. The aim of this bachelor´s work is deeper insight in the issue of spontaneous drawing of children of different ages who attend a nursery school. The monitored areas are choice of the topic and colours, time management, comparing drawings of children of the same and different age, placing and size of the drawing, and gender.eng
dc.date.accepted2012-04-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam