dc.contributor.advisor | Vítečková, Miluše | |
dc.contributor.author | Sládková, Václava | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:06:44Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:06:44Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-03-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29134 | |
dc.description.abstract | Tématem bakalářské práce je spontánní kresba dětí v mateřské škole. Z tohoto důvodu teoretická část stručně charakterizuje předškolní období.Dále jsou zmíněna jednotlivá vývojová stádia kresby dítěte předškolního věku a popisován význam, vyžití i zvláštnosti spontánní kresby. Praktická část přináší výsledky smíšeného výzkumu, realizovaného pozorováním a prostřednictvím rozhovorů. Současně jsou zde uvedeny tři případové studie. Cílem bakalářské práce je hlubší vhled do problematiky spontánní kresby dětí různých věkových skupin navštěvujících mateřskou školu. Sledovanými oblastmi je volba tématu, barev, hospodaření s časem, porovnání kreseb dětí stejné i různé věkové kategorie, umístění a velikost kresby a genderové hledisko. | cze |
dc.format | 68 stran | |
dc.format | 68 stran | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | spontánní kresba | cze |
dc.subject | kresba | cze |
dc.subject | předškolní věk | cze |
dc.subject | spontaneous drawing | eng |
dc.subject | a drawing | eng |
dc.subject | pre-school age | eng |
dc.title | SPONTÁNNÍ KRESBA U DĚTÍ V MATEŘSKÉ ŠKOLE | cze |
dc.title.alternative | The spontaneous drawings by nursery children. | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 24287 | |
dc.description.abstract-translated | The topic of this bachelor´s work is spontaneous drawing of pre-school children. For this reason the theoretical part briefly characterises a pre-school period. Further, the work mentions individual development stages of drawing of pre-school children and describes significance, use and special features of spontaneous drawing. The practical part brings results of a mixed survey that was realized by means of monitoring and interviews. Three case studies are described, too. The aim of this bachelor´s work is deeper insight in the issue of spontaneous drawing of children of different ages who attend a nursery school. The monitored areas are choice of the topic and colours, time management, comparing drawings of children of the same and different age, placing and size of the drawing, and gender. | eng |
dc.date.accepted | 2012-04-24 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |