Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVítečková, Miluše
dc.contributor.authorŠvarcová, Hana
dc.date.accessioned2021-12-08T07:06:45Z
dc.date.available2021-12-08T07:06:45Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29135
dc.description.abstractBakalářská práce ?Informovanost pedagogů mateřské školy o rodině dítěte z pohledu rodiny? se zabývá oblastí komunikace mezi rodinou a školou. Teoretická část vymezuje základní pojmy vztahující se k rodině a jejím funkcím, osobnosti pedagoga mateřské školy, odborné kvalifikaci a kompetencím pedagoga mateřské školy, funkcím mateřské školy, druhům sociální komunikace a průběhu komunikace mezi rodinou a mateřskou školou. V praktické části jsou interpretovány výsledky kvantitativního výzkumu. Bylo zvoleno dotazníkové šetření a respondenty byli rodiče dětí navštěvujících některou z vybraných mateřských škol ve znojemském a třebíčském regionu. Výzkumný problém byl definován takto: ?Do jaké míry má být pedagog mateřské školy informován o rodině dítěte, a to z pohledu rodičů dítěte?? Otázky kvantitativního šetření tedy směřovaly především k tomu, co je z pohledu rodičů důležité, aby pedagogové v mateřské škole věděli o rodině dítěte. Dále se vztahovaly ke způsobu komunikace mezi rodiči a mateřskou školou.cze
dc.format58, 4 s.
dc.format58, 4 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectinformovanostcze
dc.subjectrodinacze
dc.subjectpedagogcze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectvztah rodiny a školycze
dc.subjectawarenesseng
dc.subjectfamilyeng
dc.subjectpedagogueeng
dc.subjectkindergarteneng
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectrelationship of family and schooleng
dc.titleInformovanost pedagogů mateřské školy o rodině dítěte z pohledu rodinycze
dc.title.alternativeThe acquaintance of teachers of kindergartens with the family of a child from the sight of familyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag24288
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis ?Kindergarten teachers' awareness of the child's family from the perspective of the family? deals with the subject of communication between family and kindergarten. The theoretical section of the thesis defines basic concepts related to the family and it's purpose, the personality of the kindergarten teacher, teacher's qualifications and competencies, kindergarten purpose, different kinds of social communication and a course of communication between family and kindergarten. The practical section presents the results of the quantitative research. The participants of the conducted survey were parents of children that attend selected kindergartens in Třebíč and Znojmo regions. Research problem was specified as ?To what extent should be the kindergarten teacher informed about the family of the child, from the perspective of the child's parents?. The survey was focused mainly on what is important, from the parents' perspective, for kindergarten teachers to know about the family, and suitable communication methods.eng
dc.date.accepted2012-04-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam