Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Eva
dc.contributor.authorGucko, Kamila
dc.date.accessioned2021-12-08T07:06:53Z
dc.date.available2021-12-08T07:06:53Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-03-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29145
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je pojmenovat vzájemná očekávání rodičů předškolních dětí vůči mateřské škole a pedagogů mateřské školy vůči rodičům dětí, které ji navštěvují. Teoretická část se zaměřuje na popis rodiny, výchovných stylů, současné mateřské školy a kriterií, které pro spolupráci rodiny a mateřské školy stanovuje Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. Výzkumná část je založena na použití kvalitativní metody - rozhovoru. Jsou zde shrnuty a graficky znázorněny výsledky rozhovorů vedených s čtyřiceti rodiči dětí navštěvujících mateřskou školu a dvacetičtyřmi pedagogy. Závěr práce porovnává očekávání rodičů, očekávání pedagogů a poznatky získané na základě prostudované literatury.cze
dc.format60s. (57 425 znaků)
dc.format60s. (57 425 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMateřská školacze
dc.subjectrodinacze
dc.subjectdítěcze
dc.subjectvýchovný stylcze
dc.subjectočekávánícze
dc.subjectpostoj.cze
dc.subjectKindergarteneng
dc.subjectfamilyeng
dc.subjectchildeng
dc.subjecteducational wayeng
dc.subjectexpectationseng
dc.subjectattitude.eng
dc.titleMateřská škola a rodinacze
dc.title.alternativeKindergarten and Familyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag24320
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is to name mutual expectations of preschoolers´ parents towards a kindergarten, on one hand and the kindergarten masters towards the parents whose children attend the kindergarten, on the other hand. The theoretical part focuses on the description of the family, instructional styles, current kindergartens, and criterion which Framework Educational Program for Preschool Education determines. The research part is based on the adoption of a quality method ? dialogue. It is possible to find here the results of conversations held with forty parents of children who attend a kindergarten and with twenty-four kindergarten masters. The conclusion of the thesis compares the parents expectations, the masters expectations and knowledge obtained on the basis of all perused literature.eng
dc.date.accepted2012-04-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam