dc.contributor.advisor | Svobodová, Eva | |
dc.contributor.author | Gucko, Kamila | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:06:53Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:06:53Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-03-28 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29145 | |
dc.description.abstract | Cílem této bakalářské práce je pojmenovat vzájemná očekávání rodičů předškolních dětí vůči mateřské škole a pedagogů mateřské školy vůči rodičům dětí, které ji navštěvují.
Teoretická část se zaměřuje na popis rodiny, výchovných stylů, současné mateřské školy a kriterií, které pro spolupráci rodiny a mateřské školy stanovuje Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání.
Výzkumná část je založena na použití kvalitativní metody - rozhovoru. Jsou zde shrnuty a graficky znázorněny výsledky rozhovorů vedených s čtyřiceti rodiči dětí navštěvujících mateřskou školu a dvacetičtyřmi pedagogy.
Závěr práce porovnává očekávání rodičů, očekávání pedagogů a poznatky získané na základě prostudované literatury. | cze |
dc.format | 60s. (57 425 znaků) | |
dc.format | 60s. (57 425 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Mateřská škola | cze |
dc.subject | rodina | cze |
dc.subject | dítě | cze |
dc.subject | výchovný styl | cze |
dc.subject | očekávání | cze |
dc.subject | postoj. | cze |
dc.subject | Kindergarten | eng |
dc.subject | family | eng |
dc.subject | child | eng |
dc.subject | educational way | eng |
dc.subject | expectations | eng |
dc.subject | attitude. | eng |
dc.title | Mateřská škola a rodina | cze |
dc.title.alternative | Kindergarten and Family | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 24320 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of this thesis is to name mutual expectations of preschoolers´ parents towards a kindergarten, on one hand and the kindergarten masters towards the parents whose children attend the kindergarten, on the other hand.
The theoretical part focuses on the description of the family, instructional styles, current kindergartens, and criterion which Framework Educational Program for Preschool Education determines.
The research part is based on the adoption of a quality method ? dialogue. It is possible to find here the results of conversations held with forty parents of children who attend a kindergarten and with twenty-four kindergarten masters.
The conclusion of the thesis compares the parents expectations, the masters expectations and knowledge obtained on the basis of all perused literature. | eng |
dc.date.accepted | 2012-04-25 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |