dc.contributor.advisor | Dvořáková, Miloslava | |
dc.contributor.author | Komendová, Vendula | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:06:59Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:06:59Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-03-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29152 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce s názvem Diagnostika školní zralosti je zaměřena na problematiku vývoje dítěte předškolního věku. Teoretická část charakterizuje dítě předškolního věku a jeho psychologickou problematiku. Věnuje se vymezení pojmu školní zralost, školní připravenost a jednotlivým složkám školní zralosti. Popisuje příčiny školní nezralosti a důvody k odkladu školní docházky.
Praktická část se zabývá hodnocením dětí předškolního věku s využitím diagnostických testů školní zralosti. Obsahuje kazuistiky vybraných dětí (děti s loňským odklad školní docházky, děti s letošním navrhovaným odkladem). Součástí jsou grafy a tabulky vybraných dětí. V závěru bakalářské práce jsou shrnuty a popsány výsledky. | cze |
dc.format | 74 s. (18 090 znaků). | |
dc.format | 74 s. (18 090 znaků). | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | dítě v MŠ | cze |
dc.subject | školní zralost | cze |
dc.subject | diagnostika | cze |
dc.subject | kazuistiky
? | cze |
dc.subject | child in the kindergarten | eng |
dc.subject | school maturity | eng |
dc.subject | diagnostics | eng |
dc.subject | casuistrie | eng |
dc.title | Diagnostika školní zralosti | cze |
dc.title.alternative | Assessment of school maturity | eng |
dc.title.alternative | Diagnostika školní zralosti | cze |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 24334 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis entitled ?Diagnostics of school maturity? is focusing on the problematics of preschool children development. Theoretical part characterizes preschool child and his psychological problematics. It is devoted to the definition of term ?school maturity?, ?school readiness? and to the individual components of school maturity. It also describes causes of school immaturity and reasons for postponement of school attendance.
Practical part is focusing on evaluation of preschool children with diagnostic tests of school maturity. It includes casuistries of selected children (children with last year?s postponement of school attendance; children with this year?s proposed postponement). It also contains graphs and tables of selected children. Concluding part of the thesis describes and summarizes the results. | eng |
dc.date.accepted | 2012-04-24 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |