Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorStach, Vojtěch
dc.contributor.authorŠimanová, Petra
dc.date.accessioned2021-12-08T07:07:00Z
dc.date.available2021-12-08T07:07:00Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-03-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29153
dc.description.abstractANOTACE Tato bakalářská práce se věnuje analýze výukových metod. Práce je zaměřena na rozdělení výukových metod, jejich charakteristiku a použití výukových metod s podporou audiovizuální a didaktické techniky. V práci uvádím druhy didaktické a audiovizuální techniky a možnosti jejich využití na školách, didaktickou a audiovizuální techniku z hlediska cílů a kompetencí pro efektivní vyučování, také uvádím rozpracování školního vzdělávacího programu pro předmět matematika a výpočetní technika a vypracování několika příprav pro matematiku a fyziku s použitím didaktické a výpočetní techniky. Dále je práce zaměřena na možnosti využití interaktivní tabule při výuce, srovnání vyučovacích hodin s použitím interaktivní tabule a vedením výuky bez použití interaktivní tabule, výhody a nevýhody staršího a nového modelu učebnic matematiky pro 6. ročník základní školy. Některé kapitoly jsou pro názornou představu doplněny obrázky.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvýukové metodycze
dc.subjectmateriální didaktické prostředkycze
dc.subjectklasifikace di- daktických prostředkůcze
dc.subjectfunkce technických výukových prostředkůcze
dc.subjectvýpo- četní technika ve výucecze
dc.subjectvýukový cílcze
dc.subjectcíl kognitivnícze
dc.subjectcíl afektivnícze
dc.subjectcíl psychomotorickýcze
dc.subjectcíle dle Bloomovy taxonomiecze
dc.subjectkompetencecze
dc.subjectklíčové kom- petencecze
dc.subjectškolní vzdělávací programcze
dc.subjectučební osnovycze
dc.subjectinteraktivní tabulecze
dc.subjectučebnicecze
dc.subjecttematický okruhcze
dc.subjectteaching methodseng
dc.subjectdidactic toolseng
dc.subjectcharacteristics of didactic toolseng
dc.subjectfunction of technical teaching toolseng
dc.subjectcomputer technology in teaching processeng
dc.subjectteaching aimeng
dc.subjectcognitive aimeng
dc.subjectaffective aimeng
dc.subjectaims according to Bloom taxonomyeng
dc.subjectcompetenceseng
dc.subjectkey competenceseng
dc.subjectschool teaching programmeeng
dc.subjectcurriculumeng
dc.subjectinteractive whiteboardeng
dc.subjecttextbookeng
dc.subjecttopiceng
dc.titleVyužití didaktické a audiovizuální techniky při výucecze
dc.title.alternativeUse of didactic and audiovisual techniques in educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag24341
dc.description.abstract-translatedANNOTATION This thesis deals with analysis of teaching methods and it focuses on classification of teaching methods, their characteristics and their adoption with support of audio-visual and didactic technology. In the work I state different kinds of audio-visual and didactic technology and possibilities of their use at schools. I assess the audio-visual and didactic technology in terms of aims and competences for effective teaching. I also present elaboration of school educational programme for mathematics and computer technology and a few lesson plans for mathematics and physics using didactic and computer technology. Further the thesis concentrates on the possibility of use of an interactive whiteboard during teaching process and compares lessons where the interactive whiteboard is used with lessons without it. I also quote advantages and disadvantages of old and new mathematics textbooks for Grade 6 of secondary school. For a visual idea some chapters are supplemented with pictures.eng
dc.date.accepted2012-05-21
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství odborných předmětůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam