dc.contributor.advisor | Kimrová, Bohuslava | |
dc.contributor.author | Rajková, Markéta | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:07:07Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:07:07Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-03-28 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29161 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá dramatickými aktivitami, které jsou motivací k výtvarnému prožitku a rozvoji tvořivosti dítěte v mateřské škole. Důležité pojmy dramatizace, její metody, artefiletika, výtvarné činnosti a její techniky jsou definovány v teoretické části čerpané z uváděné literatury. V následné části byla navrhnuta série integrovaných bloků, která byla aplikovaná na konkrétním vzorku dětí. Pomocí výzkumné metody - Pozorování, pak byla provedena evaluace konkrétních tématických celků.
V závěrečné části jsou shrnuty závěry, práce je doplněna fotodokumentací a videonahrávkou. | cze |
dc.format | 89 s. (119 941 znaků) | |
dc.format | 89 s. (119 941 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Klíčová slova: dramatizace | cze |
dc.subject | výtvarná činnost | cze |
dc.subject | tématický celek | cze |
dc.subject | motivace | cze |
dc.subject | Key words: dramatization | eng |
dc.subject | art activity | eng |
dc.subject | thematic whole | eng |
dc.subject | motivation | eng |
dc.title | Dramatické aktivity jako motivace k výtvarnému prožitku a rozvoji tvořivosti dítěte v mateřské škole | cze |
dc.title.alternative | Drama activities as motivation to creative experience and to creativity development in preschoolers | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 24355 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis deals with dramatic activities, which are the motivation to visual experience and to development of child creativity in nursery schools. Important terms of dramatization, its methods, artephiletics, art activity and its techniques are defined in theoretical part gauner from the stated literature. The following part contains the suggestionof integrated blocks set which was applied in real sample of children. With the help of research method ? Observing, the evaluation of specific thematic wholes was carried out.
The conclusions are summarized in the final part, the work is completed with the photodocumentation and the video. | eng |
dc.date.accepted | 2012-04-24 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |