dc.contributor.advisor | Stach, Vojtěch | |
dc.contributor.author | Chalupa, Karel | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:07:08Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:07:08Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-04-16 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29163 | |
dc.description.abstract | Práce se věnuje problematice paměti v oblasti vzdělávání dospělých. Zabývá se jednotlivými druhy lidské paměti, procesy, které v paměti probíhají, a faktory, které činnost paměti ovlivňují. Popisuje procesy vzdělávání dospělých, motivy, které je ke vzdělávání vedou, a uvádí způsoby, kterými lze napomoci lepšímu fungování paměti.
Praktická část práce obsahuje konkrétní testy paměti, které byly předloženy zvoleným skupinám účastníků vzdělávání dospělých. Výsledky těchto testů zde byly vyhodnoceny a zvolené skupiny, na jejich základě, vzájemně srovnávány. | cze |
dc.format | 48 s. (75 000 znaků) | |
dc.format | 48 s. (75 000 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Vzdělávání dospělých | cze |
dc.subject | paměť | cze |
dc.subject | druhy paměti | cze |
dc.subject | zapomínání | cze |
dc.subject | učební procesy | cze |
dc.subject | motivy vzdělávání dospělých | cze |
dc.subject | lepší fungování paměti | cze |
dc.subject | test paměti. | cze |
dc.subject | Adult education | eng |
dc.subject | memory | eng |
dc.subject | types of memory | eng |
dc.subject | forgetting | eng |
dc.subject | learning processes | eng |
dc.subject | adult education motivation | eng |
dc.subject | better memory functioning | eng |
dc.subject | memory test. | eng |
dc.title | Problematika paměti ve vzdělávání dospělých | cze |
dc.title.alternative | The issue of memory in adult education | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 24357 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis concerns itself with the issue of memory on the field of education of adults. It studies individual types of human memory, its processes, and factors that influence its activity. It describes the processes of adult education, the motivation of adults to seek education, and it lists the way of helping a better functioning of memory.
In its practical part, the work offers memory tests which have been gathered from chosen groups of adult education partakers. The results are evaluated and the chosen groups compared. | eng |
dc.date.accepted | 2012-05-21 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství odborných předmětů | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |