dc.contributor.advisor | Procházka, Miroslav | |
dc.contributor.author | Kaplanová, Petra | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:07:10Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:07:10Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-04-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29165 | |
dc.description.abstract | Předkládaná bakalářská práce mapuje proměnu vztahu mezi rodinou a školou během přechodu dítěte ze základní na střední školu.
Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmů: funkce školy a rodiny, vývoj a proměny rodiny, role rodičů ve vztahu ke škole, spolupráce rodiny a školy, formy spolupráce a socializace žáka.
Praktická část je zaměřena na samostatné šetření, které zachycuje spolupráci mezi rodinou a školou a to pomocí dotazníků pro rodiče žáků 8. a 9. tříd základních škol a 1. a 2. ročníků středních škol.a pomocí rozhovorů s řediteli jednotlivých škol. Cílem kvantitativního šetření je objasnit, jak rodiče, žáci i učitelé vnímají vzájemnou spolupráci a komunikaci a jaké souvislosti lze ve vztahu škola ? rodina u dětí s docházkou na základní a střední školu pozorovat. | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Funkce školy | cze |
dc.subject | funkce rodiny | cze |
dc.subject | rodina | cze |
dc.subject | role rodičů ve vztahu ke škole | cze |
dc.subject | spolupráce rodiny a školy | cze |
dc.subject | formy spolupráce | cze |
dc.subject | socializace žáka | cze |
dc.subject | School function | eng |
dc.subject | family function | eng |
dc.subject | role of parents in relation to school | eng |
dc.subject | cooperation between family and school | eng |
dc.subject | forms of cooperation | eng |
dc.subject | socialisation of pupil. | eng |
dc.title | Vývoj spolupráce rodičů a školy od základní po střední školu | cze |
dc.title.alternative | Development cooperation of parents and schools from elementary to secondary school | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 24359 | |
dc.description.abstract-translated | Presented work deals with relation changes between school and family environment during transition of pupil from basic to secondary school.
Theoretical part explains following terms : school function, family function, evolution and transformation in family, role of parents in relation to school, cooperation between family and school, forms of cooperation and socialisation.
Practical part depicts independent survey aimed on cooperation between family and school. There are used questionaires for pupils from 8th and 9th class, and similar ones are also used for the 1st and the 2nd class of the secondary school. Finally, there are also used interviews with school directors. The goal of such survey is to clarify that parents, teachers and their pupils perceive mutual cooperation and communication and what consequences in relation school ? family could be observed. | eng |
dc.date.accepted | 2012-05-21 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství odborných předmětů | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |