Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProcházka, Miroslav
dc.contributor.authorKaplanová, Petra
dc.date.accessioned2021-12-08T07:07:10Z
dc.date.available2021-12-08T07:07:10Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29165
dc.description.abstractPředkládaná bakalářská práce mapuje proměnu vztahu mezi rodinou a školou během přechodu dítěte ze základní na střední školu. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmů: funkce školy a rodiny, vývoj a proměny rodiny, role rodičů ve vztahu ke škole, spolupráce rodiny a školy, formy spolupráce a socializace žáka. Praktická část je zaměřena na samostatné šetření, které zachycuje spolupráci mezi rodinou a školou a to pomocí dotazníků pro rodiče žáků 8. a 9. tříd základních škol a 1. a 2. ročníků středních škol.a pomocí rozhovorů s řediteli jednotlivých škol. Cílem kvantitativního šetření je objasnit, jak rodiče, žáci i učitelé vnímají vzájemnou spolupráci a komunikaci a jaké souvislosti lze ve vztahu škola ? rodina u dětí s docházkou na základní a střední školu pozorovat.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectFunkce školycze
dc.subjectfunkce rodinycze
dc.subjectrodinacze
dc.subjectrole rodičů ve vztahu ke školecze
dc.subjectspolupráce rodiny a školycze
dc.subjectformy spoluprácecze
dc.subjectsocializace žákacze
dc.subjectSchool functioneng
dc.subjectfamily functioneng
dc.subjectrole of parents in relation to schooleng
dc.subjectcooperation between family and schooleng
dc.subjectforms of cooperationeng
dc.subjectsocialisation of pupil.eng
dc.titleVývoj spolupráce rodičů a školy od základní po střední školucze
dc.title.alternativeDevelopment cooperation of parents and schools from elementary to secondary schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag24359
dc.description.abstract-translatedPresented work deals with relation changes between school and family environment during transition of pupil from basic to secondary school. Theoretical part explains following terms : school function, family function, evolution and transformation in family, role of parents in relation to school, cooperation between family and school, forms of cooperation and socialisation. Practical part depicts independent survey aimed on cooperation between family and school. There are used questionaires for pupils from 8th and 9th class, and similar ones are also used for the 1st and the 2nd class of the secondary school. Finally, there are also used interviews with school directors. The goal of such survey is to clarify that parents, teachers and their pupils perceive mutual cooperation and communication and what consequences in relation school ? family could be observed.eng
dc.date.accepted2012-05-21
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství odborných předmětůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam